Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
@ko_alka@mr_oma@la_nika@nat_not@_HolaOla_
Niestety jestem zmuszony poprosić o pomoc tutaj, ponieważ sprawa ciągnie się już ponad miesiąc i końca nie widać, a kolejne odpowiedzi zdają się potwierdzać fakt, że osoby zajmujące się nią nie do końca się z nią zapoznają.
W dniu 07.09.2022 r. otrzymaliśmy wiadomość od Allegro o negatywnej ponownej weryfikacji operatora płatności PayU. Powód: Zakończenie działalności. Jest to niezgodne ze stanem faktycznym, firma nigdy nie zakończyła, nie zawiesiła działalności, ani nie planuje tego robić. W ten sam dzień odpowiedziałem wskazując powyższe i przesyłając aktualny odpis KRS, w którym brak jest jakichkolwiek wzmianek o zakończeniu czy zawieszeniu działalności.
Przez kolejny tydzień nie otrzymaliśmy żadnej odpowiedzi, więc ponowiłem zapytanie o aktualizację w naszej sprawie (zgłoszenie nr 26071700)
W odpowiedzi w dniu 15.09.2022 r. otrzymaliśmy informację od Pani Teresy [edycja] tym razem o innym powodzie negatywnej weryfikacji. Jako powód wskazano działanie na podstawie Ustawy o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy i finansowaniu terroryzmu oraz zasłonięto się tajemnicą przedsiębiorstwa bez podania konkretnego powodu.
Wskazano także, że operator zgodził się na wypłatę środków.
W odpowiedzi na tę odpowiedź wskazaliśmy, że to prawdopodobnie pomyłka i odpowiedź nie dotyczy naszej firmy - wskazany wcześniej powód był zupełnie inny.
Od dnia 15.09.2022 r., do dzisiaj 12.10.2022 r. sprawa jest ponownie konsultowana przez operatora płatności. Co 7 dni przesyłamy zapytanie o aktualizacje, jednak niestety ciągle otrzymujemy tą samą odpowiedź.
Prosiliśmy także o zlecenie wypłaty środków na którą operator wyraził zgodę, jednak także bez powodzenia. Sami zlecając wypłatę w panelu niestety jest ona zlecana, a następnie wraca do salda.
Oba kanały płatności nadal są widoczne jako aktywne w panelu.
Proszę o interwencję, ponieważ obecna bezpodstawna blokada generuje już straty rzędu kilkudziesięciu tysięcy złotych. Niestety mimo nadal pozostającej możliwości sprzedaży nie jesteśmy w stanie jej prowadzić mając na względzie ewentualne blokowanie środków przez miesiąc lub dłużej. Ewentualne saldo PayU mogą Państwa przeksięgować na rzecz pokrycia faktur, co wskazaliśmy w zgłoszeniach.
@alpha24_com_pl, poprosiliśmy operatora PayU o szybszą odpowiedź dla Ciebie. Niestety muszę prosić Cię o cierpliwość.
Cierpliwe czekamy od ponad miesiąca, ale jak widać to za krótko... Sami Państwo oczekujecie rozwiązywania problemów z Kupującymi błyskawicznie, a gdy problem leży po stronie waszych Partnerów ciągnie się to miesiącami. Pomijam już fakt, że operator wskazuje powody blokad, następnie je zmienia, jednocześnie pozwala na wypłatę środków, po czym do tej pory nie została ona zlecona. Dodatkowo kanał pozostaje aktywny, a według operatora firma zakończyła działalność...
@ko_alka@mr_oma@la_nika@nat_not@_HolaOla_ Mija kolejny tydzień, a dokładniej 42 dzień. Czy doczekamy się w końcu odpowiedzi ?
@alpha24_com_pl rozumiem, że jest to frustrujące i jest mi bardzo przykro, że weryfikacja się przedłuża. Wysłaliśmy już prośby o jej przyspieszenie, z otrzymanej od operatora informacji wynika, że sprawa jest złożona i stąd wynika opóźnienie. Przykro mi, ale nie otrzymaliśmy więcej informacji, więc mogę jedynie zapewnić, że przypominamy się w tej sprawie i że mam nadzieję, że wkrótce otrzymasz już konkretną odpowiedź. Nie zależy to jednak od nas, a od operatora płatności.
Mam podobną sytuację i konsultanci od miesiąca - zero pomocy .Nie jest wam wstyd że prostej sprawy nie potraficie załatwić ? Tylko zbywacie na operatora.
@la_nika Niestety sytuacja po prawie 2 latach się powtarza i ponownie operator PayU ma problem z weryfikacją konta. Utworzyłem w tym celu zgłoszenie, jednak zaproponowano nam rozwiązanie umowy z Allegro, zamiast pomocy. Konto z jakością Super, Super sprzedawcą brak toczących się nierozwiązanych dyskusji itp. Czy może Pani skierować sprawę do działu, który wcześniej pomógł rozwiązać problem, zgłoszenie numer "42999719". W przypadku ostatniej blokady rozwiązanie trwało ponad miesiąc, jeżeli byłaby możliwość przyspieszenia tego procesu byłbym wdzięczy, ponieważ generuje to straty zarówno dla Państwa jak i dla naszej firmy sięgające kilkudziesięciu tysięcy.
@alpha24_com_pl bardzo mi przykro, ale nie jestem w stanie pomóc w tej sytuacji.
Decyzja została podjęta przez operatora płatności, nie mamy na nią wpływu.