anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

ponowna wysyłka nieodebranego towaru

RLis
#10 Popularyzator#

Klient kupuje produkt, opłaca np. Allegro polecony za 5,90zł, produkt wysłany.

Niestety z jakiejś tam przyczyny klient towaru nie odebrał, przesyłka wraca więc do mnie, kupujący wie że to jego wina, nie ma żadnych pretensji, wpłaca kolejne 5,90 by mu towar ponownie wysłać - jak to zrobić ?

Jakieś pomysły jak ponownie wysłać kolejny Allegro polecony ?

(pomijam kwestię opłaty za zwrot, temat dotyczy zarówno poleconych za 5,90 jak i paczkomatów za 8,99)

Póki co to sugeruję klientowi zakup u mnie czegoś za 1zł i wybranie takiej samej formy wysyłki jak poprzednio - jak na razie to działa, jakieś inne pomysły ?

 

 

oznacz moderatorów
4 ODPOWIEDZI 4

kostas11
#21 Demiurg#

Ale to nie musi się nazywać allegro polecony, nadaj normalny polecony 🙂

________
Κώστας
oznacz moderatorów

Kaliope_Brzeg
#21 Demiurg#

@kostas11  Ale ceny normalnego poleconego mocno odbiegają od 5,90 zł 🙂

Powyżej 20 mm jest już rozmiar L za 15,60 zł  .

_____________
Kama
oznacz moderatorów

Kaliope_Brzeg
#21 Demiurg#

@RLis  Zdaje się, że nic lepszego nie wymyślisz skoro masz produkty za 1 zł. Nadanie poza Allegro jest niestety sporo droższe . Dodatkowo zwykły polecony wiąże się teraz z godzinnym albo i dłuższym staniem pod pocztą żeby zakupić znaczki  😐

Można też nadać przez jakiś Sendit czy coś w tym stylu ale to też niestety koszt ponad 12 zł .

_____________
Kama
oznacz moderatorów

mikeza
#20 Guru#

@RLis  ja tłumaczę klientowi w takiej sytuacji, że taka forma wysyłki jest możliwa tylko przy zakupie na aukcji, i my indywidualnie nie mamy takiej ceny, proponuję nadanie inną formą dostawy, którą mam do wyboru na aukcji, chodzi mi o opcje poza smartem.

______________________________________
Dobra rada zaczyna się od milczenia
oznacz moderatorów