Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Klient kupuje produkt, opłaca np. Allegro polecony za 5,90zł, produkt wysłany.
Niestety z jakiejś tam przyczyny klient towaru nie odebrał, przesyłka wraca więc do mnie, kupujący wie że to jego wina, nie ma żadnych pretensji, wpłaca kolejne 5,90 by mu towar ponownie wysłać - jak to zrobić ?
Jakieś pomysły jak ponownie wysłać kolejny Allegro polecony ?
(pomijam kwestię opłaty za zwrot, temat dotyczy zarówno poleconych za 5,90 jak i paczkomatów za 8,99)
Póki co to sugeruję klientowi zakup u mnie czegoś za 1zł i wybranie takiej samej formy wysyłki jak poprzednio - jak na razie to działa, jakieś inne pomysły ?
Ale to nie musi się nazywać allegro polecony, nadaj normalny polecony 🙂
@kostas11 Ale ceny normalnego poleconego mocno odbiegają od 5,90 zł 🙂
Powyżej 20 mm jest już rozmiar L za 15,60 zł .
@RLis Zdaje się, że nic lepszego nie wymyślisz skoro masz produkty za 1 zł. Nadanie poza Allegro jest niestety sporo droższe . Dodatkowo zwykły polecony wiąże się teraz z godzinnym albo i dłuższym staniem pod pocztą żeby zakupić znaczki 😐
Można też nadać przez jakiś Sendit czy coś w tym stylu ale to też niestety koszt ponad 12 zł .
@RLis ja tłumaczę klientowi w takiej sytuacji, że taka forma wysyłki jest możliwa tylko przy zakupie na aukcji, i my indywidualnie nie mamy takiej ceny, proponuję nadanie inną formą dostawy, którą mam do wyboru na aukcji, chodzi mi o opcje poza smartem.