Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam.
W jaki sposób nadać paczkę do klienta (Allegro Kurier48), korzystając z e-nadawcy w sytuacji, w której list przewozowy został wygenerowany z datą wysyłki na 20, a nie został wtedy nadany?
Zbiór został zamknięty i wysłany do placówki.
Nie widzę opcji anulowania etykiety i ponownego wygenerowania listu.
@DrapexPL Ja to zawsze załatwiam tak, że przy zostawianiu paczki zgłaszam złą datę na etykiecie, przybijają stempel z właściwą i po sprawie.
Ja zawsze tworzę nowy zbiór, nawet z tą jedną paczką. Na ile mi wiadomo, opłata jest pobrana tylko za tę przesyłki, które zostały potwierdzone przez Pocztę Polską. Kilka razy zdarzało się, że brakowało przesyłki, która była zaznaczona w wysłanym pliku, bo kupujący w ostatniej chwili zdecydował na zmianę adresu. Pracownik poczty normalnie wycofuje jej z pliku i w "odebranych" jej już nie było.
Do nowo utworzonego zbioru, z nową datą nadania, nie można dodać/importować przesyłki, która jest już w innym wysłanym zbiorze i w tym właśnie jest problem, który próbuję obejść.
ufff.. ale długie zdanie:)
@DrapexPL Takie coś znalazłam w e -nadawcy. Czyli przybicie stempla z nową datą na etykiecie tak jak robią na mojej poczcie jest ok i to jest chyba najprostsze co można zrobić 🙂
8.Wygenerowana nalepka adresowa jest ważna przez siedem dni kalendarzowych. Przekroczenie terminu ważności skutkować będzie usunięciem informacji z systemów informatycznych Poczty Polskiej i możliwości nadania przesyłki przy zastosowaniu wygenerowanej nalepki adresowej. 9.Podczas nadania przesyłki pracownikowi Poczty Polskiej przysługuje prawo do zmian treści nalepki adresowej m.in. w zakresie masy i opłaty przesyłki tak, aby jej treść była zgodna ze stanem faktycznym.
@Gasmin_pl A da się jakoś ponownie zaimportować dane z aukcji ? Ja ostatnio usunęłam jedną przesyłkę omyłkowo do kosza , zbiór miął nazwę Usunięte - nie wysłane, i nie umiałam tego nijak przywrócić 🙂
Ja importuję zawsze plikiem XML z menedżera sprzedaży. Nigdy nie miałam problemów. Nie wiem co będę robić jak usuną tę opcję
Niestety Poczta to nie InPost, w którym można wygenerować kilkakrotnie etykiety do tego samego zamówienia. Możesz pokombinować z importem pliku do EKN, wcześniej wyeksportowanego z menadżera allegro. Kiedyś korzystałem z tej opcji, gdy musiałem wysłać drugą przesyłkę dotyczącą tego samego zamówienia.