Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
allegro zakończyło moje aukcje , jak daję popraw błędy pisze np. kod produktu lub ilość sztuk w opakowaniu ma być 1 , jak wprowadzam kod produktu czy na tej innej aukcji ilość sztuk - 1 - to dalej pokazuje popraw błedy i wskazuje te same - nie wiem o co chodzi
@tanie_pilarki1 potrzebuję więcej szczegółów. Poproszę o numer oferty i zrzuty całego ekranu z kolejno wykonywanych kroków.
Bo tak działa katalog produktów. Ostatnio zgłosiłem poprawki, zostawiłem kod EAN , lecz poprawiałem wszystkie inne parametry, po prostu kod EAN nie zgadzał się z produktem. Niestety, albo automat, albo jakiś wszechwiedzący pracownik Allegro tego nie uznał.
Sprawdzałem sobie ostatnio oferty na Ceneo i przekierowania do ofert na Allegro. To jest totalna porażka... Na Ceneo coś innego, a po przekierowaniu do aukcji Allegro jest całkiem inny produkt. To jest "paranoja" . Sam miałem zwroty z tego tytułu. Jeśli sprzedawca zgłasza jakieś błędy i poprawki w katalogu produktów to powinien zająć się tym nie automat, lecz człowiek - pracownik, który ma jakąś minimalną wiedzę w tym akurat asortymencie. A jak jej nie ma - to powinien się douczyć - sprawdzić zgłoszone poprawki, sprawdzić wystawione aukcje z tym przedmiotem, wyszukać przedmiot i EAN w google, zajrzeć na stronę producenta, nie wiem co jeszcze... I dopiero potem wydać decyzję.
Tylko sprawa jest tego typu, że mnie wystosowanie takiego zgłoszenia z podaniem prawidłowych danych zajmuje ok. 10-15 min. I jestem w tym względzie profesjonalnym sprzedawcą w określonym asortymencie.
Więc teraz zastanówmy się, ile czasu powinno zająć pracownikowi Allegro rozpatrzenie takiego wniosku. Zakładam, że nie jest od specem w jakiejś wąskiej dziedzinie - nie ma takiej możliwości. Powinno mu to zająć ok. 30 min. , i to minimalnie, żeby dokładnie zapoznać się z towarem, jego cechami i właściwościami, żeby w sposób rzetelny mógł odnieść się do zgłoszenia poprawek.
Niestety - sprzedawca musi czasem poświęcić godzinę lub więcej swojego czasu, żeby po wszelkich przeszkodach za strony Allegro mógł wystawić przedmiot z prawidłowy,i parametrami i opisem.
Natomiast pracownik Allegro, który miałby poświęcić 30-60 min. na solidną weryfikację i sprawdzenie produktu z "Katalogu Allegro" - po prostu byłby nieefektywny i przynosiłby straty dla serwisu.
Więc sprawa jest bardzo jasna.