Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam Was,
próbuję odnaleźć w tematach dyskusji dany problem, ale niestety nie mogę znaleźć jasnej odpowiedzi.
Chodzi mi konkretnie o zwrot od Klienta. Coraz częściej Kupujący nie dołączają do zwrotu paragonu fiskalnego ani żadnego potwierdzenia zakupu (potw. płatności za dane zamówienie lub screen z zamówienia ze swojego konta Allegro).
Jak się na to zapatrujecie? Co w przypadku kontroli Urzędu Skarbowego? Czy jest wymóg by w dokumentacji były dołączone potwierdzenia zakupu?
Auto_Partner_SA Kontrolujący z US jak będzie chciał to się uczepi zbyt białego papieru , nic nie zrobisz , klient nie ma obowiązku zwracać paragonu , a mail jaki otrzymujesz od allegro z potwierdzeniem zwrotu środków musi wystarczyć . Jeśli urzędnik ma inne zdanie niż Ty zawsze można sprawę oprzeć o sąd .