anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Powód zwrotu

akcesoria-net-pl
#15 Entuzjasta#

Powód zwrotu

 
Szanowne Allegro, czy nie moglibyście coś z tym zrobić?
Chyba wszyscy sprzedawcy, którzy kiedykolwiek zwracali wpłatę, przyznają, że w.w. są do ...
Co zaznaczyć w przypadku zaginięcia przesyłki, co jeśli klient wpłacił za dużo, co jeśli ....   
oznacz moderatorów
5 ODPOWIEDZI 5

mdrogeria
#21 Demiurg#

reklamacja

oznacz moderatorów

akcesoria-net-pl
#15 Entuzjasta#

@mdrogeria reklamacja = brak zwrotu prowizji z automatu.

oznacz moderatorów

xyz96
#21 Demiurg#

Powód najbardziej zbliżony do faktycznego. Nie ma to większego znaczenia.

oznacz moderatorów

akcesoria-net-pl
#15 Entuzjasta#

@xyz96 Nic nie sprzedajesz, więc nie odczułeś tego na własnej skórze. Zapewniam Cię, że dla zwrotu prowizji powód ma DUŻE znaczenie.

I w przytoczonych przeze mnie przykładach nie ma powodu zbliżonego. Nie ma też pola na komentarz do powodu zwrotu.

oznacz moderatorów

a_brod
#12 Orędownik#

@akcesoria-net-pl  Dokładnie, tak samo jak klient nie odbierze przesyłki ale formalnie nie odstąpi od umowy.

Endrju
oznacz moderatorów