Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Takie oto sugestie proponuje system w ramach produktyzacji. Nie pamiętam kiedy zaproponował jakieś sensowne połączenie (no było kilka, może ze 3 trafne propozycje, na dziesiątki bezsensownych). Na prawdę zachodzę w głowę, na jakiej podstawie system doszedł do wniosku, że poniższa oferta może mieć coś wspólnego z zaproponowanym produktem - przecież tu nie zgadza się prawie nic - co zresztą widać na załączonym obrazku.
Jednocześnie co chwila przychodzą maile, że "Odłączyliśmy produkty od Twoich ofert" - przy czym odłącza prawidłowe oferty od prawidłowych produktów, a próba ponownego połączenia nie działa, albo podłącza jakieś produkty w stylu jak w poniższej sugestii.
Jestem pełen podziwu, że chce ci się walczyć z tym wiatrakiem. Katalog produktów to jest niesamowity śmietnik obecnie, gdyby zrobili ten system porządnie i zaczęli to od zera, to może by coś z tego było. W obecnym stanie nawet porządnie napisane algorytmy będą palić głupa mając takie śmietnikowe dane.
Chociaż najlepsze i tak jest, że produkty mogą być dodawane przez absolutnie każdego, jak również zgłaszane do poprawy przez absolutnie każdego. Dzisiaj podpinasz sobie produkt o określonych cechach, jutro ktoś zgłosi ci poprawkę, Twoje oferty dostają albo edycję parametrów z produktu albo są odpinane. Potem taki sprzedawca musi tłumaczyć klientowi, który kupił pół godziny po takiej edycji, że Allegro grzebie mu w ofertach każdego dnia.
To jest absurd, produktyzacja na konkurencyjnych serwisach działa w sposób logiczny i zrozumiały. To nie jest koszyczek do wrzucania danych dla każdego. Dane wrzuca i edytuje producent, korzystać może każdy. Wtedy jest porządek, bo istnieje pewne źródło informacji. Produkt nie zmienia ci się dosłownie na oczach. Oferty produktu nie odpinają, bo ktoś sobie coś zmienił. Obecny system na Allegro to kalka, słabo zrobiona imitacja.
@logario_ig, dzięki za Twoją wiadomość. Przekażę ją do działu produktyzacji. Proszę Cię o chwilę cierpliwości.
@logario_ig, faktycznie to błąd po stronie naszego algorytmu, za co serdecznie Cię przepraszam. Pracujemy nad jego udoskonalaniem i wskazany przez Ciebie przypadek czarno na białym pokazał sytuację, w której została podjęta błędna decyzja. Będziemy o nią mądrzejsi. 🙂
@mr_oma Mówisz - masz. Kolejne propozycje z kapelusza.