anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Powiadomienie o braku wpłaty - nowość dla sprzedających z aktywnym abonamentem

Moderator
Moderator

W zakładce Zamówienia - pod przyciskiem [USTAWIENIA] możecie włączyć i skonfigurować automatyczne powiadomienia. Wyślemy je do kupujących, którzy nie opłacili transakcji:

nat_not_0-1607526396729.png

Po zaznaczeniu, że chcecie wysyłać powiadomienia o braku wpłaty, możecie wybrać:

  • ile powiadomień e-mailowych ma być wysłanych - jedno czy dwa,
  • po ilu dniach od złożenia zamówienia wysyłać poszczególne powiadomienia (maksymalnie 30 dni).

nat_not_1-1607526396741.png

Gdy klikniecie w link “podgląd wiadomości”, wyświetlimy przykładową treść powiadomienia. W szczegółach danego zamówienia wyświetlimy Wam informację, kiedy wysłaliśmy lub planujemy wysłać powiadomienie.

Nie wysyłamy powiadomień, jeżeli:

  • wysyłka powiadomienia jest zaplanowana, ale klient opłacił już zamówienie. Wówczas przestajemy wyświetlać sekcję o automatycznych przypomnieniach w szczegółach danego zamówienia,
  • klient wybrał płatność za pobraniem i w przypadku innych zamówień, które są realizowane poza Allegro Finanse, 
  • klient anuluje zamówienie, a Wy zmienicie status na ANULOWANE.

Jeżeli zmienicie status na inny niż ANULOWANE - wysyłamy powiadomienia, np. jeżeli kupujący nie opłaci zamówienia, a Wy je wyślecie i zmienicie status zamówienia na WYSŁANE - wówczas wyślemy do klienta powiadomienia o braku wpłaty. 

Dlaczego wprowadziliśmy zmianę 

Zmianę wdrożyliśmy w odpowiedzi na Wasze sugestie. Zgłaszaliście nam, że potrzebujecie takiego usprawnienia, aby łatwiej zarządzać sprzedażą. 

   Natalia
   Moderator

Odp.: Powiadomienie o braku wpłaty - nowość dla sprzedających z aktywnym abonamentem

#12 Orędownik#

No i dobrze, tak powinno być od początku, jak w MS.

Szkoda, że tak późno....

Odpowiedz
Ładowanie...

Odp.: Powiadomienie o braku wpłaty - nowość dla sprzedających z aktywnym abonamentem

#12 Orędownik#

A...  jeszcze jedna rzecz.

W MS nie było z tym problemu. Dotyczy przesyłek typu "Allegro".

Kupujący miał problem z zapłatą przez Allegro Finanse - sytuacja nader częsta. Więc wpłacił pieniążki bezpośrednio na moje konto (pomijam już fakt, że tracę część klientów, gdyż nie mogą dokonać zapłaty bezpośredni na moje konto firmowe).

W MS ustawiłem na "zapłacone" i generowałem etykietę. A teraz, jeśli komuś "uda się " dokonać wpłaty na konto (po nieudanej próbie zapłaty przez Allegro Finanse), to nie mam możliwości wygenerowania etykiety.

Odpowiedz
Ładowanie...