Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
W zakładce Zamówienia - pod przyciskiem [USTAWIENIA] możecie włączyć i skonfigurować automatyczne powiadomienia. Wyślemy je do kupujących, którzy nie opłacili transakcji:
Po zaznaczeniu, że chcecie wysyłać powiadomienia o braku wpłaty, możecie wybrać:
Gdy klikniecie w link “podgląd wiadomości”, wyświetlimy przykładową treść powiadomienia. W szczegółach danego zamówienia wyświetlimy Wam informację, kiedy wysłaliśmy lub planujemy wysłać powiadomienie.
Nie wysyłamy powiadomień, jeżeli:
Jeżeli zmienicie status na inny niż ANULOWANE - wysyłamy powiadomienia, np. jeżeli kupujący nie opłaci zamówienia, a Wy je wyślecie i zmienicie status zamówienia na WYSŁANE - wówczas wyślemy do klienta powiadomienia o braku wpłaty.
Dlaczego wprowadziliśmy zmianę
Zmianę wdrożyliśmy w odpowiedzi na Wasze sugestie. Zgłaszaliście nam, że potrzebujecie takiego usprawnienia, aby łatwiej zarządzać sprzedażą.
No i dobrze, tak powinno być od początku, jak w MS.
Szkoda, że tak późno....
A... jeszcze jedna rzecz.
W MS nie było z tym problemu. Dotyczy przesyłek typu "Allegro".
Kupujący miał problem z zapłatą przez Allegro Finanse - sytuacja nader częsta. Więc wpłacił pieniążki bezpośrednio na moje konto (pomijam już fakt, że tracę część klientów, gdyż nie mogą dokonać zapłaty bezpośredni na moje konto firmowe).
W MS ustawiłem na "zapłacone" i generowałem etykietę. A teraz, jeśli komuś "uda się " dokonać wpłaty na konto (po nieudanej próbie zapłaty przez Allegro Finanse), to nie mam możliwości wygenerowania etykiety.