anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Powiedzcie o co tu chodzi z tym E Nadawcą po tych cudownych zmianach !!

zet_zszedl
#8 Zapaleniec#

Mam konto zwykłe EN czyli na zwykłą umowę przesyłki firmowe

i

konto  EN na allegro czyli : alegro punkty żabka ....   oraz allegro polecony

Czy teraz łączą oba konta i zostaje tylko zwykłe ? 

Nie moge zaimportować zamówień i nie mam jak zrobić paczek alegro punkty żabka

bo  niektóre zakupy nie pokazują się na żadnym koncie !!!!   ( klucz API aktywny)

 

o co ty chodzi ?? przecież musze wysłać paczki klientom a części  zamówien w ogóle nie ma nigdzie !

oznacz moderatorów
2 ODPOWIEDZI 2

mikeza
#17 Koryfeusz#

@zet_zszedl  pomocy tutaj nie uzyskasz. Na ten temat jest już kilka postów. Od piątku czekamy na oficjalne stanowisko allegro, ale brak jakiejkolwiek odpowiedzi. Nabrali wody w usta i zajęli się liczeniem prowizji od wysyłki. Mają głęboko gdzieś, że mamy problemy z nadawaniem paczek. Dla mnie to jest wizerunkowe dno tej firmy, ale to moja prywatna opinia.

______________________________________
Dobra rada zaczyna się od milczenia
oznacz moderatorów

nat_not
Moderator
Moderator

@zet_zszedl Prosimy o kontakt w tej sprawie przez formularz lub bezpośrednio z Pocztą Polską. Podobne zgłoszenia faktycznie się tu pojawiają, ale w wątkach nie brakuje również głosów tych, którzy po kontakcie z opiekunem rozwiązali problem. Ma on charakter indywidualny, dlatego konieczna jest analiza konkretnych przypadków, co tutaj nie jest możliwe. 

@mikeza Czy zgodnie z moim postem w innym wątku kontaktowałaś się z Pocztą w swojej sprawie?

   Natalia
   Moderator

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie!
oznacz moderatorów