anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Powtórne nadanie zagubionej przesyłki a paragon

Gasmin_pl
#12 Orędownik#

Witam! Nadana przesyłka jest uznana za zagubioną. Kupujący nie chce zwrotu opłaty, chce, by zamówienie jednak do niego dotarło. Więc postanowiłam wysłać jeszcze raz. Pytanie - czy mogę do drugiej przesyłki włożyć kopię paragonu z dnia pierwszego nadania, czy to koniecznie ma być nowy paragon?

oznacz moderatorów
6 ODPOWIEDZI 6

LEW433
#21 Demiurg#

 Nową , a jak się odnajdzie. Skąd wiadomo że zaginęła?

oznacz moderatorów

Gasmin_pl
#12 Orędownik#

@LEW433  Wątpię, że się odnajdzie. Już miesiąc "szukania". Wiadomo, że reklamacja. Ale klienta to już nie obchodzi. Zastanawiam się czy to tak naprawdę ma być nowy paragon do tego samego zamówienia (ta sama umowa sprzedaży). A wtedy co, na podstawie kopii starego paragonu zrobić zwrot u siebie? Nie kumam jak to zaksięgować poprawnie.

oznacz moderatorów

RED
#21 Demiurg#

znając fiskusa i jego  interpretacje przepisów to pewnie nowy i a stary wycofać z jakąś wariacką papierologią bo trzeba wycofać stary/zaginiony towar i wydać nowy

 

generalnie jak przesyłka zginęła to można wysłać kopię paragonu - mniej zabawy - ale tu trzeba pamiętać o stanie magazynowym

oznacz moderatorów

LEW433
#21 Demiurg#

😁

oznacz moderatorów

akcesoria-net-pl
#15 Entuzjasta#

Jeśli nie wystawisz nowego, a pierwszy anulujesz, to masz zaniżenie obrotu.

To nie jest ta sama transakcja, pierwsza nie doszła do skutku i zostanie wyksięgowana.

oznacz moderatorów

mdrogeria
#21 Demiurg#

Gasmin_pl musisz wydać nowy paragon , a księgowość anuluje poprzednią transakcję .

oznacz moderatorów