Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam! Nadana przesyłka jest uznana za zagubioną. Kupujący nie chce zwrotu opłaty, chce, by zamówienie jednak do niego dotarło. Więc postanowiłam wysłać jeszcze raz. Pytanie - czy mogę do drugiej przesyłki włożyć kopię paragonu z dnia pierwszego nadania, czy to koniecznie ma być nowy paragon?
Nową , a jak się odnajdzie. Skąd wiadomo że zaginęła?
@LEW433 Wątpię, że się odnajdzie. Już miesiąc "szukania". Wiadomo, że reklamacja. Ale klienta to już nie obchodzi. Zastanawiam się czy to tak naprawdę ma być nowy paragon do tego samego zamówienia (ta sama umowa sprzedaży). A wtedy co, na podstawie kopii starego paragonu zrobić zwrot u siebie? Nie kumam jak to zaksięgować poprawnie.
znając fiskusa i jego interpretacje przepisów to pewnie nowy i a stary wycofać z jakąś wariacką papierologią bo trzeba wycofać stary/zaginiony towar i wydać nowy
generalnie jak przesyłka zginęła to można wysłać kopię paragonu - mniej zabawy - ale tu trzeba pamiętać o stanie magazynowym
😁
Jeśli nie wystawisz nowego, a pierwszy anulujesz, to masz zaniżenie obrotu.
To nie jest ta sama transakcja, pierwsza nie doszła do skutku i zostanie wyksięgowana.
Gasmin_pl musisz wydać nowy paragon , a księgowość anuluje poprzednią transakcję .