Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Proszę o wyjaśnienie dlaczego w jakości sprzedaży na 20 punktów mam -950 w terminowych wiadomościach od kupujących ? Na każdy email staram się odpowiedzieć jak najszybciej, niektóre e-maile są tak głupie że niestety nie da się na nie odpowiadać ale nie ma ich aż tyle żeby dostać na 20 punktów -950 🙂
@konradtomaszow musisz odpowiadać na każde pierwsze pytanie/wiadomość zadane przez innego użytkownika. Wystarczy nawet odpisać .
Niestety ale na wszystkie musisz odpowiadać i to jak najszybciej a na te głupie to możesz nawet kilka kropek postawić i pójdzie. Nawet jak ci klient napisze "dziękuję za udaną transakcję" to musisz na to odpowiedzieć bo inaczej punkty karne. Jest to nielogiczne ,niesprawiedliwe ale regulaminowe.
A może wcale nie odpowiadać i system tego nie liczy?🤔
@konradtomaszow, z tego, co widzę, nie odpowiedziałeś na jedno zapytanie od kupującego i stanowi to 100% wszystkich otrzymanych wiadomości z ostatnich 30 dni. Chodzi o wiadomość z 4.02.2022 r. z godziny 13:50.
Wszystko ok tylko jeśli skala jest do 20 to jak można otrzymać -950 ? Według mnie powinno być max -20 . To za jednego maila bez odpowiedzi dostałem -950 punktów ?
@konradtomaszow, stało się tak dlatego, że nie odpowiedziałeś w terminie na wiadomość stanowiącą 100% wszystkich wiadomości wysłanych przez panel "Pytanie do sprzedającego". To, jak obliczamy ten wynik, opisaliśmy tutaj.
Aby poprawić ten wynik, powinieneś otrzymać pytania od innych użytkowników zadanych wyżej wspomnianym sposobem i odpowiedzieć na nie jak najszybciej.
Pamiętaj też, że po 30 dniach od otrzymania tego pytania, nie będzie ono już uwzględniane w jakości sprzedaży.
Nie rozumiem skąd się wzięło -950 ?
@konradtomaszow, w linku, który podałam Ci powyżej, znajdziesz informację, że za każdy wynik poniżej 95% odejmujemy punkty. Poniżej 95% to -10 pkt, poniżej 94% to -20 pkt. W tej chwili Twoje terminowe odpowiedzi na wiadomości klientów to 0%.
Ok . To czy ta skala nie powinna wyglądac tak : -950/1000 ? Bo teraz wygląda tak -950/20
Jeszcze jedno pytanie czysto teoretyczne, jeśli otrzymam tylko jednego maila w miesiącu to jak na niego odpowiem to mam 20/20 punktów a jak nie odpowiem to -950/20 ?
Łamane przez tysiąc masz na samej górze, pod hasłem "Twój poziom jakości sprzedaży". Tam też jest minus, ale podejrzewam że mniejszy (-300/1000 albo coś koło tego).
Odnośnie drugiego pytania - tak to dokładnie wygląda. Zasada Wielkiego Kija i Małej Marchewki.
Czyli jak poprosi swoich kilku przyjaciół o zadanie pytań i szybko na nie odpowie to już będzie wszystko wporządku?
@krejzole To chyba najlepszy sposób by szybko poprawić sobie statystykę ,kilka pytań od znajomych w umówionym terminie ,szybkie odpowiedzi i statystyki szybko ulegają poprawie.
Działa tylko na nowych kontach z małą ilością korespondencji bo statystyki liczą się za 30 dni codziennie wypadają stare na które odpowiedziałeś. W tym wypadku żeby szybko podnieść poziom powyżej np 95% musiałoby być ze 100 wiadomości od randomowych osób.
Używajcie do odpowiedzi centrum wiadomości bo sporo moich znajomych sprzedawców straciło SS z powodu tego, że mail nie dotarł choć oni wysłali w terminie i mają zrzuty w skrzynce nadawczej. Nie zwalnia to niestety ze sprawdzania skrzynki pocztowej > ja straciłem SS w dość kuriozalny sposób czatbot allegro zablokował pytanie klienta w kwietniu i odblokował mi w lipcu niestety pojawiło mi się w skrzynce z datą kwietniową. W centrum wiadomości nie ma żadnego sortowania więc wylądowała jakie 300 wiadomości w dół skrzynki, czego oczywiście nie zauważyłem i odpowiedziałem dopiero z poziomu wiadomości ale 2 dni później.
Korespondencja z Allegro oczywiście nic nie dała. Po tym zdarzeniu założyłem z ciężkim sercem autoresponder. Nie lubię tego jako klient i chciałem swoim klientom tego oszczędzić ale nie ma wyjścia. Samo Allegro mi to zasugerowało, proszę sobie założyć autoresponder co najlepiej pokazuje jak bez sensu jest ten wskaźnik. Zamiast wymuszać dobrą komunikację z klientem generuje spam.