Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam,
kupujący zgłosił nam, że przez błąd systemu allegro nie otrzymał zamówienia i po zgłoszeniu sprawy niezwłocznie zaproponowaliśmy wysłanie nowej paczki. Wszystko pięknie gdyby nie pracownik allegro, który podał nieprawdziwe informacje w dyskusji i ją zamknął.
Pracownik allegro okłamał klienta i nas, pisał między innymi że pieniądze zostały zwrócone co oczywiście nie miało miejsca. Podał nam nawet numer sprawy według którego klient miał dostać rzekomy zwrot. W konsekwencji błędu pracownika allegro powstało pełno problemów między innymi piekielnie wkurzony klient, negatyw, bardzo nieuczciwa ocena naszego sklepu, bardzo dużo zmarnowanego czasu na wyjaśnianie i tłumaczenie bo oczywiście to my musieliśmy się wszystkim zająć.
Konsultanci niestety nie pomagają.
Czy ktoś z was miał podobną sytuację? Co możemy zrobić w tej sytuacji? @ko_alka @mr_oma @la_nika @nat_not @_HolaOla_
@swiatecznygoliat Podaj numer zamówienia, o które chodzi.
Proszę
06af9870-7d20-11ed-8ac3-9ba2a0dcdc11
@swiatecznygoliat Widzę, że ta sprawa jest już wyjaśniana w korespondencji mailowej. W tej sytuacji poczekaj na kolejną odpowiedź od osób, które znają szczegóły sprawy.
Jak taka pomyłka zaistniała to pracownik powinien to odkręcić.
Uważam tak samo.
niestety kulam się z tą sprawą i tracę czas. Muszę przesyłać screeny i wyjaśnienia bo kupujący dodatkowo zgłosił sprawę dalej.
Prosiłem pracownika allegro aby skontaktował się z kupującym i to wyjaśnił, ale niestety nie odniósł się do mojej prośby. Kupujący dalej wyzywa od mnie oszustów i twierdzi że zrobiłem to świadomie pomimo tego że to pracownik allegro nawalił.
Napisz mu wyraźnie, że albo to odkręcą i skontaktują się z klientem albo załatwisz sprawę w sądzie.