anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Pracownik nie chce odblokowac konta, wysyła dziwne maile.

MAMY ROZWIĄZANIE!
vesto24
#7 Wielbiciel#


Od tygodnia mam zablokowane konto, państwa pracownik podający się za Andrzeja, który rozpatruje ta sprawę - zgłoszenie; celowo i zupełnie bezpodstawnie przedłuża rozwiązanie. Spełniliśmy wszystkie jego żądania, nawet te najbardziej bezpodstawne, np. potwierdzenie zwrotów dla klientów z dyskusji sprzed 3 miesięcy, którzy zwyczajnie nie zamknęli dyskusji. On dalej wymyśla nowe pytania, które nie dotyczą sprawy. Pracownik nie chce od tygodnia odblokować konta. Kontaktuje się raz dziennie, żeby zadać pytanie typu: jak zamierza pan podnieść standard obsługi (dodam że mam 4,9 na 5), albo  jakie działania zamierzają Państwo podjąć, aby poprawić wynik terminowych odpowiedzi na pytania klientów. Nie jest to w żaden sposób związane ze sprawą, a jest to działanie złośliwe. Pracownik nie chce podać kontaktu do przełożonego. Bardzo proszę o pomoc.

oznacz moderatorów
23 ODPOWIEDZI 23
Vryko
#18 Luminarz#

@msniezek Zerknij na to. 

______________
Sołtys Allegro
oznacz moderatorów
_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@vesto24 dziękuję za zgłoszenie. Sprawdziłam tę sprawę i niestety nie mogę się zgodzić, że nasi pracownicy bezpodstawnie przedłużają rozwiązanie. Aby konto zostało odblokowane tak szybko, jak tylko to możliwe, bardzo proszę o odpowiedź na pytania zadane przez zespół Allegro w korespondencji, którą prowadzicie.

   Ola
   Moderatorka
oznacz moderatorów
vesto24
#7 Wielbiciel#

Jednak Olu nie mogę się zgodzić

ponieważ blokada konta powinna mieć konkretny powód a nie wymyślony. Jesli klient domaga sie zwrotu kosztu przesyłki który mu nie przysługuje i popiera sie wsparciem allegro to niestety to nie jest powod do blokady.

Oprocz tego sprawa ta zostala rozwiazana na korzyść klienta więc tym bardziej nie powinno być podejmowanych akcji w tym zakresie.

Kolejna kwestia jest taka że pytania o podejscie do sprzedaży z naszej strony nijak sie maja do blokady, porozmawiać możemy nie widze problemu ale w momencie kiedy jest to robione pod przymusem i z groźba zwiazana z blokada konta to jest niestety ale nadużywanie uprawnień.

 

oznacz moderatorów
cloudcloud
Była Moderatorka
Była Moderatorka

Uważamy, że każdej ze stron należy się bezwzględny szacunek (na każdej płaszczyźnie), są to kwestie niepodważane, dlatego proszę w imieniu zespołu o odpowiedź w korespondencji na zadane pytania 🙂

   Klaudia
   Były Moderator
oznacz moderatorów
_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@vesto24 dokładnie tak jak napisała już tutaj Klaudia, rozumiemy Cię i oczywiście masz prawo do swojego zdania. Naprawdę bardzo chcemy pomóc w rozwiązaniu tej sprawy, ale aby Twoje konto zostało odblokowane jak najszybciej, powinieneś przede wszystkim odpowiedzieć na zadane pytania.

   Ola
   Moderatorka
oznacz moderatorów
sanitar-
#8 Zapaleniec#

jest to prawda mam obecnie to samo bezpodstawne  ograniczenie konta  ,miedzy mnie a klienta podczas reklamacji z przed 2 lat allegro nakazano mi kontakt z klientem co zrobiłem a po tym monicie mam nałożoną ograniczenia na konto  ,nie ważne jak jest gwarancja skonstruowana mamy pozytywnie ją załatwić i teraz cytuje mamy zapytać klienta czy jest już zadowolony czy nie i to wysyłać na odp do allegro a wtedy odblokują ,domniewam kolesiostwo klienta wśród pracowników allegro ,sprawie zgłosiłem juz każdym portalu od facebook do onet.pl jak się traktuje firmy w dobie  kryzysu

oznacz moderatorów
_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@sanitar- Jak już wspomniałam konta nie są blokowane bez powodów, a Twoja sprawa jest zupełnie odmienna od tych, które się tutaj pojawiły.  Na Twoje konto zostały nałożone ograniczenia, ponieważ nie otrzymaliśmy wyjaśnień w sprawie wysłanego komunikatu. Co więcej,  kupujący kilkukrotnie poinformował nas, że nie otrzymał odpowiedzi reklamacyjnej. Widzę, że jesteś z nami w kontakcie mailowym, więc poproszę o odpowiedź na naszą ostatnią wiadomość, a konto na pewno zostanie odblokowane tak szybko, jak tylko będzie to możliwe. 

   Ola
   Moderatorka
oznacz moderatorów
sanitar-
#8 Zapaleniec#

wyjaśnień a gdzie meil o wyjaśnienie przed blokadą jak Pani mi to udowodni to będę was wychwalał . a poza tym mam sie tłumaczyć o reklamację z klientem to sprawa miedzy mną a nim ewentualnie sądem ,czy wy jesteście juz teraz taką jednostką? czy macie prawo ingerować?

oznacz moderatorów
xyz96
#21 Demiurg#

Jeśli chcesz skontaktować się w tej sprawie z osobą na wyższym stanowisku, napisz przez ten formularz;

https://allegro.pl/pomoc/kontakt?subjectId=6be0e647-a9cf-417f-b70d-42623f4d428b

oznacz moderatorów
scodepolska
#7 Wielbiciel#

Witam,

 

mam taką samą sytuację , prawdzę konto od prawie roku, generalnie bez problemów, wczoraj dostałam powiadomienie o zaproszeniu do programu SuperSprzedawcy. 

w poniedzialek zablokowano mi konto. Korespondencja jeden mail dziennie i Pan mnie ladnie pyta dosłownie o mojego narzeczonego ( którego nie mam żeby bylo smieszniej) i jakies konta ktore widze pierwszy raz na oczy. Napisali mi ze nie odblokuja, jestem mloda i dzialam sama od poczatatku, pozyczylam pieniadze od ojca na pomysł z handlem i szlo mi dobrze a tu nagle taka historia , jakies pomysły? 

oznacz moderatorów
Rednask
#9 Pomysłodawca#

Nie zapomnij że czytają meile i będzie ci ciężko czemuś zaprzeczyć te do klientów też , pierwsze automat weryfikuje a potem oni czytają składnie ."Twoja firma " to tak naprawdę nic nie warta nazwa , w Polsce urzędas zamknie ci firmę i dostanie za to nagrodę a na **piiip** "Aledrogo"(te pip było wymoderowaniem tego słowa) (czyli wolność wypowiedzi kuleje )  jest tak samo więc albo się przyzwyczaisz albo zmień serwis .

oznacz moderatorów
kostas11
#21 Demiurg#

@scodepolska Rada na przyszłość nie stawiaj karty na jedno źródło sprzedaży bo jak coś się wydarzy czy padnie, leżysz jak teraz, mam nadzieję że masz inna możliwość sprzedaży.

Napisz do admina co jest nie tak i co masz zrobić żeby odblokowali Ci konto, bo tak dla widzi misię nie blokują albo nie wszystko tu piszesz 😞

________
Κώστας
oznacz moderatorów
scodepolska
#7 Wielbiciel#

taką informacje otrzymałam dzisiaj, generalnie prowadze firme sama od poczatku i po roku taka sytuacja 

 

 

Dzień dobry,

Niestety z dostępnych nam danych wynika, że za Pani działalności w Allegro stoi osoba, która nie ma zgody na prowadzenie sprzedaży w naszym serwisie. W związku z tym Pani konto pozostanie zawieszone.

Pozdrawiam
//Łukasz
Dział Bezpieczeństwa

Zespół Allegro 

oznacz moderatorów
kostas11
#21 Demiurg#

Generalnie czy prowadzisz sama bo to różnica wystarczy że odpisuje na maile ktoś w osobie męskiej i klient to zgłosił i leżysz, napisz do Łukasza co masz zrobić żeby odblokować konto. Chyba że założyłaś konto dla kogoś innego 😞 Potrzebna Prawda co by z tego wybrnąć 😉

________
Κώστας
oznacz moderatorów
scodepolska
#7 Wielbiciel#

oczywiscie ze tak ,działam sama od początku, mam 3 pracowników i ja . 

oznacz moderatorów
scodepolska
#7 Wielbiciel#

od poczatku tygodnia pytam co moge zrobic, dostaje jedna odpowiedz dziennie bardzo zdawkowo bez konkretow bez niczego, zero rozwiazań

oznacz moderatorów
kostas11
#21 Demiurg#

A dodałaś pracownika do obsługi konta ? bo na komentarze odpowiada facet 🙂

________
Κώστας
oznacz moderatorów
scodepolska
#7 Wielbiciel#

tak, sama nie byłabym w stanie robic wszystkiego 

oznacz moderatorów
kostas11
#21 Demiurg#

A nie miałaś kiedyś zablokowanego konta z zakazem otwierania nowego ? bo nic innego mi nie przychodzi do głowy 😞 Musisz kopać się z allegro na forum nikt Ci nie pomoże 😞

________
Κώστας
oznacz moderatorów