Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Pracownik nie oznacza dyskusji jako nierozwiązanej - robi to kupujący.
23 kwietnia 2020 12:37
nawet minuty nie dał mi na odpowiedź tylko od razu oznaczył jako nierozwiązaną
Nierozwiązana - Dyskusja, którą kupujący oznaczył jako nierozwiązaną. W każdej chwili może zmienić jej status na rozwiązaną.
kupujący najpierw oznaczył dyskusję jako rozwiązaną , potm skontaktował się z allegro i pracownik oznaczył ją jako nierozwiązaną . wyraźnie pisze że pracownik nie że kupujący
A tu znowu wyraźnie jest napisane, że kupujący oznacza dyskusję jako nierozwiązaną;
14 dni - po tylu dniach kupujący może oznaczyć Dyskusję jako nierozwiązaną, jeśli nie uda się dojść do porozumienia.
https://allegro.pl/pomoc/dla-kupujacych/problemy-transakcyjne/ramy-czasowe-dyskusji-85Y7X9bxEs2
Być może istnieje jakaś niestandardowa procedura i na wniosek kupującego pracownik zmienia status dyskusji.
Może ów pracownik jest nowy i się dopiero uczy w co klikać. Napisz na kontakt do allegro aby wyjaśnili. Jeśli nie bierzesz udziału w programach allegro typu SuperSprzedawca, Smart to raczej bez większych konsekwencji.
Acha popraw sobie tytuł aukcji: https://allegro.pl/oferta/pedaly-rowerowe-dla-doroslego-pedala-9-16-9168114935
@_HolaOla_ @cloudcloud czy allegro faktycznie robi takie akcje w dyskusjach jak działanie pozaregulaminowe?
@RED nie jest to prawdą, sprzedający nie opisał całej dyskusji. Na początku sprzedający zwlekał z wysłaniem paczki, dlatego kupujący otworzył dyskusję i została ona zamknięta po otrzymaniu produktu.
Produkt jednak był niekompletny i nie odpowiadał opisowi z oferty. Gdy kupujący zgłosił nam problem po zakupowy - dyskusja została otwarta na nowo.
Natomiast widzę, że strony doszły do wstępnego porozumienia i liczę, że sprawa szybko się rozwiąże.
Klient zaznaczył że rozwiązana a po kontakcie z serwisem pracownik zmienił na nie rozwiązana bo pewnie nie zrobiłeś co obiecałeś, kupujący może zmienić na rozwiązana jak uzna że chce 🙂
A reklamacje uznałeś, rozpatrzyłeś, odrzuciłeś ? że klient wytoczył spór ?
oczywiscie zrobiłam to czego kupująca zażądała , wysłałam jej drogie prezenty których zażądała (o wartości 150 zł). Dyskusja rozwiązana.
Po dwóch dniach dzwoni i mówi,że chce jeszcze 200 zł albo odsyła. W tym wypadku wolę już odsyłkę - nie chcę tracić 450 zł na rowerze. (150+100prowizja+200 dalsze rekompensaty=450)
Pracownik allegro otwiera dyskusję na nowo i nie dając mi ani minuty na odpowiedź oznacza ją jako nierozwiązaną . Dodatkowo zachęca kupującą do wystawienia negatywnej opinii.
Dalsze wiadomości w dyskusji sa już na temat ścisłej odsyłki, zwrotu środków.
Jak wygląda zwrot owych drogich rekompensat? Zwrot konsumencki czyli umowa nie zawarta i prezenty musi oddać.
Być może jest to osoba która żyje z prezentów. Przyjmij zwrot.
Ja bardzo chcę przyjąć ten zwrot.
I naprawdę pomijam fakt,że klientka użytkowała produkt niezgodnie z zapisami w karcie gwarancyjnej oraz,że poszła i wzieła wysoką fakturę na dane mojej firmy . Czy to jest w ogóle legalne żeby ktoś bez porozumienia ze mną brał ( i wystawiał?) faktury na moje dane ... Rower naprawiłabym we własnym zakresie ,a ona pomimo że zaproponowałam jej zwrot towaru w środę, to i tak w czwartek poszła i wzieła wysoka fakturę. W dyskusji napisała że rower jej się popsuł podczas wycieczki poza miasto i akurat przejeżdzała koło serwisu.... który (dzięki Bogu!) , zgodził się za 218 zł wymienić jej podzespoły za 15 zł.
Po za miastem znalazła serwis, sprawdź adres serwisu i gdzie mieszka masz te dane w dostawie 😉
Mniej jaja bo widzę że na głowę Ci wchodzi, jak się coś popsuło powinna to reklamować u sprzedawcy, a jak tego uszkodzenia nie obejmuje reklamacja to się odrzuca a nie bawi w prezenty 😞
Co mogła wymienić żeby nie stracić gwarancji, klocki hamulcowe w nowym rowerze? Przyjąć reklamację, szczegółowo sprawdzić części. Odrzucić reklamację albo żądać oceny rzeczoznawcy.
Jak dla mnie zbyt wiele niewiadomych w tym równaniu. Więcej nie pomogę.
Z negatywem da się żyć, znika po roku, a dałaś się szantażować, Niech odeśle na reklamacje łączne z prezentami, oddaj kasę, wystąp o zwrot prowizji i po sprawie. Po co utrudniać se życie 😄
Brakuje informacji o dacie zakupu. Terminów granicznych dyskusji. Czy przysługuje Kupującej zwrot konsumencki.
Może coś faktycznie się zepsuło w rowerze i chce zareklamować.
Jedno jest pewne. Nie daj się zastraszyć własnemu pracownikowi czyli allegro. Ty wiesz najlepiej o co może chodzić Kupującej bo masz doświadczenie w branży i wcześniejszą korespondencję.
@__RPM_ ale jak klienta wybrała się na wycieczkę po za miasto, to o zwrocie może zapomnieć 😞
Sprzedawca przyjmując reklamację może oddać całą kasę jak nie ma sensu naprawiać lub ( klient upierdliwy co by się dalej nie użerać )
Kupująca sama zaproponowała rekompensatę w postaci prezentu, więc uważam sprawę za zamkniętą 🙂