anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Pracownik oznacza dyskusję jako nierozwiązaną pomimo że sprawa jest w toku.. ?

germanrower
#9 Pomysłodawca#
Dzień dobry. Chcę rozwiązać problem z produktem oddając klientce wszystkie koszty,a mimo to pracownik allegro oznaczył duskusję jako nierozwiązaną i zachęcił kupującego do wystawienia negatywnej opinii.
Co mogę zrobić ? Przecież chcę rozwiązać problem.
nie rozumiem na jakiej podstawie pracownik allegro podjął taką decyzję ?
oznacz moderatorów
20 ODPOWIEDZI 20

xyz96
#21 Demiurg#

Pracownik nie oznacza dyskusji jako nierozwiązanej - robi to kupujący.

oznacz moderatorów

germanrower
#9 Pomysłodawca#

23 kwietnia 2020 12:37

Pracownik oznaczył dyskusję jako nierozwiązaną.
oznacz moderatorów

germanrower
#9 Pomysłodawca#
 
 23 kwietnia 2020 12:37
Kupujący zgłosił nam, że otrzymany produkt jest wadliwy. Kupujący chciałby skorzystać z prawa do reklamacji z tytułu rękojmi oraz otrzymać zwrot środków. Proszę Sprzedającego o zaproponowanie rozwiązania tej sytuacji.
23 kwietnia 2020 12:37
Pracownik oznaczył dyskusję jako nierozwiązaną.
 
 
oznacz moderatorów

germanrower
#9 Pomysłodawca#

nawet minuty nie dał mi na odpowiedź tylko od razu oznaczył jako nierozwiązaną 

oznacz moderatorów

xyz96
#21 Demiurg#

Nierozwiązana - Dyskusja, którą kupujący oznaczył jako nierozwiązaną. W każdej chwili może zmienić jej status na rozwiązaną.

 

https://allegro.pl/pomoc/dla-kupujacych/problemy-transakcyjne/co-oznaczaja-statusy-dyskusji-mGwAg161...

oznacz moderatorów

germanrower
#9 Pomysłodawca#

kupujący najpierw oznaczył dyskusję jako rozwiązaną , potm skontaktował się z allegro i pracownik oznaczył ją jako nierozwiązaną . wyraźnie pisze że pracownik nie że kupujący

 

oznacz moderatorów

xyz96
#21 Demiurg#

A tu znowu wyraźnie jest napisane, że kupujący oznacza dyskusję jako nierozwiązaną;

14 dni - po tylu dniach kupujący może oznaczyć Dyskusję jako nierozwiązaną, jeśli nie uda się dojść do porozumienia.

https://allegro.pl/pomoc/dla-kupujacych/problemy-transakcyjne/ramy-czasowe-dyskusji-85Y7X9bxEs2

Być może istnieje jakaś niestandardowa procedura i na wniosek kupującego pracownik zmienia status dyskusji.

oznacz moderatorów

__RPM_
#14 Krzewiciel#

Może ów pracownik jest nowy i się dopiero uczy w co klikać. Napisz na kontakt do allegro aby wyjaśnili. Jeśli nie bierzesz udziału w programach allegro typu SuperSprzedawca, Smart to raczej bez większych konsekwencji.

 

Acha popraw sobie tytuł aukcji: https://allegro.pl/oferta/pedaly-rowerowe-dla-doroslego-pedala-9-16-9168114935

 

oznacz moderatorów

RED
#21 Demiurg#

@_HolaOla_ @cloudcloud czy allegro faktycznie robi takie akcje w dyskusjach jak działanie pozaregulaminowe?

oznacz moderatorów

cloudcloud
Była Moderatorka
Była Moderatorka

@RED nie jest to prawdą, sprzedający nie opisał całej dyskusji. Na początku sprzedający zwlekał z wysłaniem paczki, dlatego kupujący otworzył dyskusję i została ona zamknięta po otrzymaniu produktu. 

Produkt jednak był niekompletny i nie odpowiadał opisowi z oferty. Gdy kupujący zgłosił nam problem po zakupowy - dyskusja została otwarta na nowo.

Natomiast widzę, że strony doszły do wstępnego porozumienia i liczę, że sprawa szybko się rozwiąże.

   Klaudia
   Były Moderator
oznacz moderatorów

kostas11
#21 Demiurg#

Klient zaznaczył że rozwiązana a po kontakcie z serwisem pracownik zmienił na nie rozwiązana bo pewnie nie zrobiłeś co obiecałeś, kupujący może zmienić na rozwiązana jak uzna że chce 🙂

A reklamacje uznałeś, rozpatrzyłeś, odrzuciłeś ? że klient wytoczył spór ?

________
Κώστας
oznacz moderatorów

germanrower
#9 Pomysłodawca#

oczywiscie zrobiłam to czego kupująca zażądała , wysłałam jej drogie prezenty których zażądała (o wartości 150 zł). Dyskusja rozwiązana.

 

Po dwóch dniach dzwoni i mówi,że chce jeszcze 200 zł albo odsyła. W tym wypadku wolę już odsyłkę - nie chcę tracić 450 zł na rowerze. (150+100prowizja+200 dalsze rekompensaty=450)

 

Pracownik allegro otwiera dyskusję na nowo i nie dając mi ani minuty na odpowiedź oznacza ją jako nierozwiązaną . Dodatkowo zachęca kupującą do wystawienia negatywnej opinii. 

Dalsze wiadomości w dyskusji sa już na temat ścisłej odsyłki, zwrotu środków. 

 

 

oznacz moderatorów

__RPM_
#14 Krzewiciel#

Jak wygląda zwrot owych drogich rekompensat? Zwrot konsumencki czyli umowa nie zawarta i prezenty musi oddać. 

 

Być może jest to osoba która żyje z prezentów. Przyjmij zwrot.

oznacz moderatorów

germanrower
#9 Pomysłodawca#

Ja bardzo chcę przyjąć ten zwrot. 

I naprawdę pomijam fakt,że klientka użytkowała produkt niezgodnie z zapisami w karcie gwarancyjnej  oraz,że poszła i wzieła  wysoką fakturę na dane mojej firmy . Czy to jest w ogóle legalne żeby ktoś bez porozumienia ze mną brał ( i wystawiał?) faktury na moje dane ... Rower naprawiłabym we własnym zakresie ,a ona pomimo że zaproponowałam jej zwrot towaru w środę, to i tak w czwartek poszła i wzieła wysoka fakturę. W dyskusji napisała że rower jej się popsuł podczas wycieczki poza miasto i akurat przejeżdzała koło serwisu.... który (dzięki Bogu!) , zgodził się za 218 zł wymienić jej podzespoły za 15 zł. 

oznacz moderatorów

kostas11
#21 Demiurg#

Po za miastem znalazła serwis, sprawdź adres serwisu i gdzie mieszka masz te dane w dostawie 😉

Mniej jaja bo widzę że na głowę Ci wchodzi, jak się coś popsuło powinna to reklamować u sprzedawcy, a jak tego uszkodzenia nie obejmuje reklamacja to się odrzuca a nie bawi w prezenty 😞 

 

________
Κώστας
oznacz moderatorów

__RPM_
#14 Krzewiciel#

Co mogła wymienić żeby nie stracić gwarancji, klocki hamulcowe w nowym rowerze? Przyjąć reklamację, szczegółowo sprawdzić części. Odrzucić reklamację albo żądać oceny rzeczoznawcy.

Jak dla mnie zbyt wiele niewiadomych w tym równaniu. Więcej nie pomogę.

oznacz moderatorów

kostas11
#21 Demiurg#

Z negatywem da się żyć, znika po roku, a dałaś się szantażować, Niech odeśle na reklamacje łączne z prezentami, oddaj kasę, wystąp o zwrot prowizji i po sprawie. Po co utrudniać se życie 😄 

________
Κώστας
oznacz moderatorów

__RPM_
#14 Krzewiciel#

Brakuje informacji o dacie zakupu. Terminów granicznych dyskusji. Czy przysługuje Kupującej zwrot konsumencki. 

Może coś faktycznie się zepsuło w rowerze i chce zareklamować.

 

Jedno jest pewne. Nie daj się zastraszyć własnemu pracownikowi czyli allegro.  Ty wiesz najlepiej o co może chodzić Kupującej bo masz doświadczenie w branży i wcześniejszą korespondencję.

oznacz moderatorów

kostas11
#21 Demiurg#

@__RPM_ ale jak klienta wybrała się na wycieczkę po za miasto, to o zwrocie może zapomnieć 😞

Sprzedawca przyjmując reklamację może oddać całą kasę jak nie ma sensu naprawiać lub ( klient upierdliwy co by się dalej nie użerać )

Kupująca sama zaproponowała rekompensatę w postaci prezentu, więc uważam sprawę za zamkniętą 🙂

 

________
Κώστας
oznacz moderatorów