Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
@PiotrGietka Opisz problem, obrazek dla nas jest nie widoczny.
W nawiązaniu do rozmowy telefonicznej z konsultantem Allegro wysyłam print screen z którego wynika, że do transakcji za którą Allegro naliczyło mi opłatę, nie doszło.
To pisz o zwrot prowizji :https://allegro.pl/pomoc/kontakt?kategoria=1b69d4ac-dd8e-4631-b724-47d66829753d&subjectId=71d604cc-a...
@PiotrGietka Wystąp o zwrot prowizji; https://allegro.pl/pomoc/dla-sprzedajacych/oplaty-i-cenniki/jak-odzyskac-prowizje-od-sprzedazy-rabat...
Jeśli Allegro odrzuci wniosek, złóż odwołanie; https://allegro.pl/pomoc/odwolanie-od-decyzji-o-rabacie-transakcyjnym i dołącz potwierdzenie zwroty wpłaty lub pisemną rezygnację kupującego.
Jeśli to Allegro Lokalnie, o zwrot prowizji poproś tu; https://allegro.pl/pomoc/kontakt?kategoria=1b69d4ac-dd8e-4631-b724-47d66829753d&subjectId=71d604cc-a... Także dołącz potwierdzenie zwrotu wpłaty lub dowód rezygnacji kupującego.
@PiotrGietka Panu chyba się pomyliło, wydaje mi się, że miał Pan przesłać ten print screen do Allegro, a nie tutaj, na publiczne forum wszystkich użytkowników.
@PiotrGietka Widzę, że napisałeś już w tej sprawie przez formularz kontaktowy. Załącz zrzut w odpowiedzi na otrzymanego maila.