anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Prośba o interwencję w sprawie nierozwiązanej dyskusji i niesłusznie naliczonych punktów ujemnych

big-apple0
#9 Pomysłodawca#

Dzień dobry,

Pomimo wcześniejszego zgłoszenia, nadal otrzymujemy ujemne punkty za nierozwiązaną dyskusję z klientką, z którą nie jesteśmy w stanie dojść do porozumienia w sprawie zwrotu kosztów wysyłki. Dołożyliśmy wszelkich starań, aby wyjaśnić sytuację, jednak klientka nie akceptuje proponowanego rozwiązania.

Z naszej strony sytuacja została już wyczerpująco przedstawiona, a dalsza eskalacja leży poza naszym wpływem. Prosimy o interwencję i rozpatrzenie możliwości usunięcia punktów ujemnych, które w naszej ocenie zostały naliczone niesłusznie.

Dziękujemy z góry za pomoc i czekamy na odpowiedź.

oznacz moderatorów
2 ODPOWIEDZI 2

N_Nitka28
Moderatorka
Moderatorka

@big-apple0 Proszę, napisz do nas w tej sprawie przez formularz. Nasi doradcy przyjrzą się sprawie. 

   Nicol
   Moderatorka
oznacz moderatorów

TechartGSM
#12 Orędownik#

@big-apple0 Skoro reklamację uznałeś, to zwracasz koszt odesłania towaru. Ustawodawcy nie unteresuje czy klient miał możliwość darmowego zwrotu, czy nie miał - masz oddać tyle ile zapłacił za odsyłkę jeżeli nie miał ochoty z darmowego zwrotu skorzystać i amen. Zrobisz to, to Allegro oznaczy dyskusję jako rozwiązaną. Punto.

oznacz moderatorów