Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Dzień dobry,
Pomimo wcześniejszego zgłoszenia, nadal otrzymujemy ujemne punkty za nierozwiązaną dyskusję z klientką, z którą nie jesteśmy w stanie dojść do porozumienia w sprawie zwrotu kosztów wysyłki. Dołożyliśmy wszelkich starań, aby wyjaśnić sytuację, jednak klientka nie akceptuje proponowanego rozwiązania.
Z naszej strony sytuacja została już wyczerpująco przedstawiona, a dalsza eskalacja leży poza naszym wpływem. Prosimy o interwencję i rozpatrzenie możliwości usunięcia punktów ujemnych, które w naszej ocenie zostały naliczone niesłusznie.
Dziękujemy z góry za pomoc i czekamy na odpowiedź.
@big-apple0 Proszę, napisz do nas w tej sprawie przez formularz. Nasi doradcy przyjrzą się sprawie.
@big-apple0 Skoro reklamację uznałeś, to zwracasz koszt odesłania towaru. Ustawodawcy nie unteresuje czy klient miał możliwość darmowego zwrotu, czy nie miał - masz oddać tyle ile zapłacił za odsyłkę jeżeli nie miał ochoty z darmowego zwrotu skorzystać i amen. Zrobisz to, to Allegro oznaczy dyskusję jako rozwiązaną. Punto.