Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Czemu po urlopie, zakończeniu sprzedaży i wznowieniu znikają
@kostas11 Przekażę to do zespołu odpowiedzialnego za przerwę w sprzedaży, ale czy mógłbyś podać mi jakiś konkretny przykład?
@_HolaOla_ no ostatnio ustawiłem przerwę w sprzedaży i po wznowieniu wszystkie zestawy mi się skasowały, muszę od nowa je tworzyć, a nawet o tym nie wiedziałem przez przypadek zobaczyłem że nie ma 😞
@kostas11 A w jakim dokładnie okresie miałeś ustawioną przerwę w sprzedaży?
@_HolaOla_ 8 - 10 lub 11 luty
@kostas11 Dziękuję, a jakiś przykład ofert, w które miałeś połączone w zestaw?
@_HolaOla_ nie pamiętam, robiłem przez dłuższy czas a po wznowieniu sprzedaży wszystkie znikły i od dwóch tygodni tworzę nowe 😞
@kostas11 skonsultowałam ten temat z zespołem i dostałam potwierdzenie, że po włączeniu "Przerwy w sprzedaży" kończymy wszystkie oferty z zestawu i dlatego zestawy są usuwane. Informacje o tym możecie znaleźć w materiałach dla sprzedających, m.in. tutaj.
W dużym skrócie dzieje się tak ze względów technicznych, bo zestawy w obecnie istniejącej formie nie są już rozwijane. Startujemy już z pracami nad tą funkcjonalnością w nowej odsłonie, ale na razie to zbyt wcześnie, aby mogła się podzielić z Wami szczegółami.
@kostas11 Hej! Wracam do Ciebie z dobrymi wieściami. 🙂 Wprowadziliśmy zmiany w zestawach ofert i od 17 maja kiedy jedna, kilka lub wszystkie oferty z zestawu zostaną zakończone, cały zestaw stanie się nieaktywny. Gdy wznowisz te oferty – automatycznie aktywujemy ten zestaw. 🙂
@kostas11 To nie jest reklama, ale możesz wspomóc się AleAsystentem (nie podaję linka, bo nie wiem czy można). Ma różne abonamenty i w jednym z nich jest szybkie tworzenie zestawów oraz robienie kopii (automatycznej lub ręcznej).
kolejny bubel , a miało być lepiej ...
Lepiej to już było - cytując klasyka 😉
ja ten problem zgłaszałem już jakieś 2-3 lata temu, nikt z tym do tej pory nic nie zrobił ? jestem w szoku. fakt, ważniejsze są nowe prowizje.
@mikeza tu chodzi o zawieszenie aukcji na urlop a tego nie było 3 lata temu 😄
ja to zgłaszałem w przypadku zakończenia oferty i jej wznowienia. Czyli w sumie działania takiego samego jak w tej chwili przerwa w sprzedaży. Zestawy od samego początku znikały, a przecież ktoś może zakończyć oferty z przyczyn np. zdrowotnych, a potem chce je wznowić i wszystko znika. Tak było od początku i opcja urlopu nie ma tutaj żadnego znaczenia.
@mikeza w sumie racja, na jedno wychodzi 🙂 ale grunt że to zrobili, mniej roboty po zakończeniu ofert i wznowieniu, mamy fajny portal, fajne moderatorki, wysokie koszty które wliczymy w towar pozostaje nam się modlić że to nie pie.....ie 😉
wszystko jest do przełknięcia, ale najgorszą rzeczą jest katalog produktów. Jak przeglądam ile moich zdjęć i opisów jest na allegro, to mnie coś trafia. Niekiedy na 20-30 takich samych produktów sprzedawanych przez różnych sprzedawców 90% stanowi moje opisy ze zdjęciami. Dodatkowo pojawiają się oferty podszywające się pod moje produkty, z zaniżoną ceną. Jak nie dobiją nas podwyżki, to mnie raczej położy ten katalog i działania pseudo sprzedawców żerujących na mojej pracy. Tego nie da się niestety przeskoczyć. To jest tragedia.