anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Prośba o odblokowanie konta

Emilio004
#8 Zapaleniec#

witam wczoraj wyslaliscie link do formularzu na ktory napisalem i w ciaz mam zablokowane kato mimi 10 maili niemoge sie zwami porozumiec ,prosze mnie zrozumiec ze ma zablokowane 41 dni to bardzo duze straty sa dla mnie,mam potwierdzenie tych przelewow ktore wyslalem wczoraj i dalej mam blokade,prosze orozwiazanie tego problem bo naprawde mam zla sytacje finansowa

oznacz moderatorów
13 ODPOWIEDZI 13

Sojiro
#12 Orędownik#

No jeżeli takim językiem i składnią do nich piszesz to ja się wcale nie dziwie, że nie potrafisz niczego załatwić.

Usiądź na spokojnie, zastanów się co chcesz im przekazać i powoli sobie skrobaj tego maila. Uwierz, że takie działanie przyspieszy o wiele sprawę niż pisanie niezrozumiałych wiadomości jedną po drugiej.

oznacz moderatorów

la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@Emilio004 rozumiem Twoje zdenerwowanie, jednak kwestie związane z bezpieczeństwem i blokadami konta można wyjaśniać tylko z działem bezpieczeństwa. 
Dziś Doradca napisał w wiadomości e-mail, że sprawa została skierowana do odpowiedniego działu, a odpowiedź otrzymasz w sprawie nr. 19364248.
Muszę poprosić Cię jeszcze o cierpliwość.  

   Monika
   Moderatorka

   Jak dostawa na czas - to Allegro!
   Wybieraj spośród tysięcy produktów i zamawiaj z dostawą przed Świętami.
oznacz moderatorów

Emilio004
#8 Zapaleniec#

witam pania mowi mi pani ze wyslaliscie maila a go wcale niemam, to mam czekac cierpliwie na maila?

oznacz moderatorów

LEW433
#21 Demiurg#

Może poszło do spamu, szczególnie jak to Gmail.😁

oznacz moderatorów

Emilio004
#8 Zapaleniec#

duzo mnie to nerwow kosztuje.prosze o pomoc

oznacz moderatorów

Emilio004
#8 Zapaleniec#

dostalem na maila wiadomosc ktora skierowala mnie do tej rozmowy,tutaj ma wyslac te potwierdzenia

oznacz moderatorów

la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@Emilio004 przykro mi i rozumiem, że jest to dla Ciebie stresujące, jednak bardzo proszę poczekaj na odpowiedź działu bezpieczeństwa, ponieważ tylko w ten sposób możliwe jest zdjęcie blokady.
Wysłaliśmy dziś (3.12.2021 o 9:46) wiadomość, w której Doradca napisał, że
"dziękuję Panu za kontakt oraz przesłane potwierdzenia i przepraszam za wydłużony czas oczekiwania na odpowiedź. 
Sprawę kieruję do odpowiedniego działu. 
Doradca wróci z odpowiedzią w ramach tej korespondencji. 
Proszę o cierpliwość". 

   Monika
   Moderatorka

   Jak dostawa na czas - to Allegro!
   Wybieraj spośród tysięcy produktów i zamawiaj z dostawą przed Świętami.
oznacz moderatorów

Emilio004
#8 Zapaleniec#

dziekuje i zycze zdrowia

oznacz moderatorów

Emilio004
#8 Zapaleniec#

co sie dzieje z wami?mam wciaz zablokowane kato wysylam mnostwo maili i caly czas nic,dla firm to jest upadlosc firmy 46 dzien zablokowane kato...ludzie prosze was,nie olewajcie mnie...mialem dostac maila i znowu niedostalem

oznacz moderatorów

modowozmarlej
#7 Wielbiciel#

u mnie jest to samo....

oznacz moderatorów

Emilio004
#8 Zapaleniec#

ja juz to niewiem o co chodzi tyle pieniedzy im sie placi

oznacz moderatorów

Emilio004
#8 Zapaleniec#

witam czekam juz tyle  na odpowiedz o od tego dzialu i nic to juz 48 dzien zblokowane kato .to jest bardzo przykre ze tak klienta traktujecie w taki sposob.prosze o szybki odblokowanie kata bo masz juz dlugi tyle lat z wami dzialam i takie zeczy mi robicie

oznacz moderatorów

_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@Emilio004 Dziś rano otrzymałeś od nas wiadomość mailową w swojej sprawie, dlatego czekamy na Twoją odpowiedź w zgłoszeniu numer 18588123. 

   Ola
   Moderatorka

   Jak dostawa na czas - to Allegro!
   Wybieraj spośród tysięcy produktów i zamawiaj z dostawą przed Świętami.
oznacz moderatorów