anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Prośba o pomoc - samoistnie otwierające się aukcje

CLAVIER_PL
#7 Wielbiciel#

@ko_alka@mr_oma@la_nika@nat_not@_HolaOla_ 

Dzień Dobry. 

Proszę o pomoc. Niestety pracownik allegro, który prowadzi sprawę za każdym razem pisze mi co innego i już nie mam siły z nim dyskutować bo chyba w ogóle nie rozumie co ja piszę. 

Od pewnego czasu mam problem z samoistnie otwierającymi się aukcjami zamkniętymi przez nas ręcznie.

Podałam dwie przykładowe oferty i prosiłam o sprawdzenie historii z 3 ostatnich miesięcy. Czy i w jaki sposób oferty zamykały się i otwierały, ponieważ 17.10 zauważyliśmy że oferty są otwarte a jesteśmy pewni, że we wrześniu zostały przez nas zamknięte.

Chodzi o oferty: 11894109298 i 11894161909

Od Pani, która zajmuje się sprawą otrzymałam już 3 wykluczające się odpowiedzi tj:

1) 11894161909  została edytowana i zakończona dnia 11 października
a wcześniej 
2)11894161909 - również ją Państwo zakończyli w dniu 2022-10-06
a jeszcze wcześniej
3) od 2022-09-24 godzina 11:30 nie było momentu, w którym ta oferta byłaby nieaktywna. 
 
Czy mogę prosić o rzetelną odpowiedź jak było rzeczywiście?
Nr sprawy "27175932" [ ref:_00D24aE05._5003VTe2rA:ref ]

 

Dziękuję.

 

oznacz moderatorów
12 ODPOWIEDZI 12

CLAVIER_PL
#7 Wielbiciel#

@ko_alka@mr_oma@la_nika@nat_not@_HolaOla_ 

Bardzo proszę o pomoc...

oznacz moderatorów

nat_not
Moderatorka
Moderatorka

@CLAVIER_PL Czy korzystasz z zewnętrznego programu do obsługi Allegro? Jeśli tak, sprawdź proszę jego ustawienia. Być może właśnie tam masz ustawione automatyczne wznawianie.

   Natalia
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie!
oznacz moderatorów

CLAVIER_PL
#7 Wielbiciel#

Korzystam i korespondowałam już z Baseilnkerem. Nie mam ustawionych nigdzie automatycznych wznowień. Tu chodzi też o 3 różne odpowiedzi pracownika allegro. 

oznacz moderatorów

DarkStoorM
#17 Koryfeusz#

Nie sugeruj się konsultantami, bo w takiej sytuacji masz bardzo małą szansę na uzyskanie konkretnej odpowiedzi, mało kto tam technicznie zagłębi się w taką sprawę, a większość odpowiedzi to masło maślane.

Jedyny trop to automatyczne wznawianie, innego wyjścia chyba nie ma, bo Allegro samo nie wznowi oferty. Musisz sprawdzić w Automacie, w konkretnej ofercie albo czy w ustawieniach jest domyślnie włączone automatyczne wznawianie.

oznacz moderatorów

CLAVIER_PL
#7 Wielbiciel#

Na 100% nigdzie nie mam automatycznych wznawiań ofert.

oznacz moderatorów

DarkStoorM
#17 Koryfeusz#

Strzał w ciemno, ale czy zamykasz ofertę przez Allegro? Jeśli dobrze pamiętam, to wszystko trzeba zamykać albo importować tylko i wyłącznie w BL.

Jeżeli w ogóle już nie potrzebujesz już tej oferty, możesz ją ukryć z poziomu Allegro, wtedy BL nic z nią nie zrobi, bo nie będzie istniała.

oznacz moderatorów

CLAVIER_PL
#7 Wielbiciel#

Dziękuję za chęć pomocy. Ja to wszystko o czym piszesz wiem. Jestem 10 rok na allegro i jakąś wiedzę posiadam. Nowicjuszem jestem tylko tu 😉

Jest problem od 3 miesięcy i nie mogę się doprosić konkretnej odpowiedzi. Tak jak widać wyżej 3 różne wyjaśnienia akurat do tego zapytania.

oznacz moderatorów

DarkStoorM
#17 Koryfeusz#

@CLAVIER_PL  A, trzeba było tak od razu 😉 

Widzisz, z pomocą Allegro jest tak, że napiszesz raz, to Twoja sprawa będzie dostępna dla wielu konsultantów, więc ja na wszelki wypadek od razu dopisuję, żeby przekazano sprawę do konkretnego działu, bo ktoś, kto zajmuje się ofertami może jedynie sprawdzić historię edycji i podać Ci jakieś daty, a zakładam, że powinni to przekazać z miejsca do działu integracji aplikacji, bo to pewnie wina API. Ta ich pomoc chyba jest tylko po to, żeby być, odpowiadać żeby tylko normę wyrobić.

Ja na początku roku zgłaszałem do pomocy problem z transakcją, że klient zapłacił kilka zł mniej i ceny w ofertach magicznie się pomniejszyły. Wiesz jaką ja odpowiedź otrzymałem?

Coś w stylu, że "widzę, że kwota wyliczona została na [x] zł i tyle kupujący zapłacił". Czyli odpowiedź nic nie wnosząca. Sam musiałem rozwiązać problem, a wyszło na to, że kupujący po prostu wykorzystał kupon i pomoc Allegro wcale nie pomogła 🙂

oznacz moderatorów

nat_not
Moderatorka
Moderatorka

@CLAVIER_PL Obie wskazane oferty zostały wystawione do wyczerpania przedmiotów, czyli trwają dopóki cały towar się nie wyprzeda. Czy masz potwierdzenie, że zostały zamknięte we wrześniu, o czym wspominasz?

   Natalia
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie!
oznacz moderatorów

CLAVIER_PL
#7 Wielbiciel#

Nie ma potwierdzenia. Mam pewność. Czy nie widzi Pani problemu w trzech sprzecznych odpowiedziach Państwa pracownika? W jednej z wersji napisał, że oferty były zamknięte.

oznacz moderatorów

nat_not
Moderatorka
Moderatorka

@CLAVIER_PL Konsultantka w ostatniej wiadomości przeprosiła Cię za wcześniejszą pomyłkę i przedstawiła ostateczną odpowiedź. Jeśli nie jesteś zadowolona z obsługi, możesz o tym napisać w kolejnej wiadomości i poprosić osobę, która z Tobą korespondowała, o wskazanie ścieżki reklamacyjnej.

Niestety bez potwierdzenia, że zakończyłaś ofertę, a ona trwała dalej, nie mam możliwości przekazania tej sprawy do ponownej weryfikacji.

   Natalia
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie!
oznacz moderatorów

CLAVIER_PL
#7 Wielbiciel#

To nie była jedna pomyłka. Tylko kilka sprzecznych odpowiedzi...

Nieważne.

Tu też widzę pomocy nie otrzymam.

 

oznacz moderatorów