anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

prośba o pomoc ze zgłoszeniem

Zlota_Lapka
#9 Pomysłodawca#

@ko_alka@mr_oma@la_nika@nat_not@_HolaOla_  czy możecie mi pomóc ze zgłoszeniem nr 25039248? Za chwilę odbierzecie mi tytuł supersprzedawcy nie z mojej winy, a konsultant trzeci dzień milczy.

 

oznacz moderatorów
6 ODPOWIEDZI 6

mdrogeria
#21 Demiurg#

@Zlota_Lapka naposz coś więcej podpowiemy czy Twój stres jest warty znaczka SS . Stracisz to stracisz , wróci za miesiąc . Nic się nie dzieje już przerabiałem , a allegro Ci zapewne nie pomoże .

oznacz moderatorów

Zlota_Lapka
#9 Pomysłodawca#

Zbyt ciężko pracowałam na to, aby w tej chwili tak łatwo odpuścić. Konsultant allegro rzekomo czeka na odpowiedź z odpowiedniego działu, czy da się usunąć ze statystyk brak odpowiedzi na zapytanie klienta, ale coś czuję, że tej odpowiedzi nie będzie, a ja mam za dwa dni kolejną weryfikację w programie.

Sprawa wygląda tak: kilka dni temu klient (inna firma) zadał pytanie do mnie jako sprzedającego, czy wysyłka produktu może nastąpić jeszcze dziś. Udzieliłam prostej odpowiedzi, że paczkę możemy szybko nadać in postem. W momencie wysyłania mojej odpowiedzi widniała informacja, że allegro sprawdza ją pod kątem zgodności z regulaminem. Z niewiadomej przyczyny ostatnio często sprawdzają tak moje wpisy, nie wzbudziło więc to u mnie niepokoju. Byłam święcie przekonana, że odpowiedziałam klientowi i wszystko jest ok. W panelu allegro, przy rozwijanej liście wiadomości od klientów również widać było moją wypowiedź jako ostatni element konwersacji. Dopiero otrzeźwił mnie mail z allegro z informacją, że nie utrzymam tytułu supersprzedawcy, ponieważ otrzymałam chyba z milion punktów karnych i zbyt obniżają one jakość mojej sprzedaży. Gdy weszłam ponownie w konwersację z klientem, zobaczyłam ukochanego bota - Allinę.

'Psst! Tu Allina, czatbot Allegro. Zanim wyślesz wiadomość do sprzedającego, mam małą podpowiedź

Czas dostawy i wysyłki możesz łatwo sprawdzić w ofercie, w zakładce Dostawa :)'

'Wysłanie oryginalnej wiadomości nie jest już możliwe. Możesz napisać ją ponownie.'

Nie było to widoczne w skrótach z konwersacji, dopiero trzeba było rozwinąć całą rozmowę żeby to zobaczyć. Wychodzi na to, że Alina potraktowała moją ODPOWIEDŹ do klienta, który zadał mi pytanie jako pytanie do niego jako sprzedającego i jej nie wysłała, sugerując, że czas wysyłki mogę sobie sprawdzić w szczegółach dostawy...

oznacz moderatorów

_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@Zlota_Lapka Przykro mi, ale nie udało mi się zdobyć nowych wieści w Twojej sprawie. Konsultowałam Twoje zgłoszenie z zespołem obsługującym to zgłoszenie, ale wciąż czekamy na jego weryfikację. 

   Ola
   Moderatorka

   Jak dostawa na czas - to Allegro!
   Wybieraj spośród tysięcy produktów i zamawiaj z dostawą przed Świętami.
oznacz moderatorów

Zlota_Lapka
#9 Pomysłodawca#

 @_HolaOla_  czy możesz ponownie sprawdzić to zgłoszenie? Dziś odbierzecie mi tytuł supersprzedawcy z powodu błędu allegro. Jakość mojej sprzedaży, a w związku z tym pozycjonowanie i ilość klientów bardzo spadła z powodu tak dużej ilości ujemnych punktów.

oznacz moderatorów

Zlota_Lapka
#9 Pomysłodawca#

Niestety wiem o tym, ale jeszcze mam nadzieję, że którykolwiek z moderatorów zadziała, bo czasem cuda, nawet tutaj, się zdarzają.

Szacunku nie oczekuję, bo już się niejednokrotnie przekonałam, że na taki mogą liczyć jedynie kupujący.

@ko_alka@mr_oma@la_nika@nat_not@_HolaOla_  błąd jest całkowicie po stronie allegro. Wasz system, a konkretnie Allinka uznał moją odpowiedź do klienta firmowego za pytanie do sprzedawcy i ją zastopował. Zróbcie coś. Przed chwilą zabraliście mi tytuł Supersprzedawcy z powodu Waszego błędu! Wyłączcie tą konwersację z moich statystyk!

oznacz moderatorów

Zlota_Lapka
#9 Pomysłodawca#

Dostałam odpowiedź ze strony allegro, oczywiście niekorzystna dla mnie. Nie mogą wyłączyć tej sytuacji z moich statystyk, bo Allina mi napisała propozycję jak odpisać na wiadomość. Nie rozumieją tego, że Allina nie napisała tego od razu tylko po jakimś czasie, a na liście konwersacji z klientami moja wypowiedź widniała jako ostatnia. Wypowiedzi chatbota są tam niewidoczne, jeśli się nie wejdzie celowo w konkretną konwersację. 

Gdy allegro ukaralo mnie ujemnymi punktami i dowiedziałam się, że coś jest nie tak, przeprosiłam klienta i wyjaśniłam sytuację. Przez cały miesiąc dbam o terminowe dostawy i wzorową obsługę klienta. Wszystko to przekreślone. Żeby zrównoważyć tą jedna konwersację z klientem, musiałabym mieś sto z innymi. Bardzo sprawiedliwy logarytm. W moim przypadku to jest niewykonalne. 

 

oznacz moderatorów