Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Dzień dobry,
proszę o wykluczenie dwóch przesyłek z moich statystyk dotyczących wysyłki w deklarowanym czasie.
Numery przesyłek:
c7c9a170-b659-11f0-8e47-a9e5e53ed9b8
c7c9a170-b659-11f0-8e47-a9e5e53ed9b8
Uprzejmie proszę o wyłączenie ich ze statystyk z powodu okoliczności niezależnych ode mnie:
W pierwszym przypadku odbiorca samodzielnie odebrał towar bezpośrednio, co uniemożliwiło przekazanie paczki do przewoźnika i spowodowało nieprawidłowe naliczenie terminu wysyłki.
W drugim przypadku nabywca zgłosił zwrot jeszcze przed otrzymaniem przesyłki. Po mojej wiadomości kupujący przyznał, że zrobił to przez pomyłkę, co spowodowało błędne zliczenie statystyki.
Sytuacje te nie wynikały z mojej winy ani z opóźnienia po mojej stronie, dlatego proszę o korektę statystyk.
Dziękuję i proszę o potwierdzenie.
@komisbialystok2 W obu przypadkach potrzebujemy potwierdzenia np. w postaci korespondencji z klientami, w której potwiedzi się to, co napisałeś.
Witam,
dla mnie wysyłanie screena z wiadomości jest zbędne — samo zgłoszenie świadczy o tym, że sytuacja miała miejsce. Jeśli klient miałby dzwonić do Allegro, żebym ja potem prosił operatora o wyciąg rozmowy, byłoby to nonsensowne.
Oczywiście załączam materiały, ale zaznaczam, że takie sprawy system powinien załatwiać samodzielnie. Nie powinienem szukać informacji na forum, pisać ani prosić o wyciągi. Jeśli już ma się to odbywać ręcznie, powinien istnieć wyraźny dział lub mechanizm przyjmujący zgłoszenia i weryfikujący zmiany u notorycznie niezdecydowanych klientów. Po za tym takie informacje szkodzą dobrej reputacji klientów
Allegro powinno samodzielnie weryfikować takie zgłoszenia, tak jak w przypadku innych spraw.
