Problem z aktywacją konta
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Dzień Dobry,
mam palącą sprawę. Od tygodnia nikt nie jest w stanie zaktywować mi konta. Otrzymałem maila z informacją iż konto zostało pozytywnie aktywowane, jednak w zakładce nadal trwa weryfikacja firmy. Jest to o tyle istotne iż nie mogę mieć przez to smarta, ani kuriera allegro, co psuje mi powiązanie między moim sklepem internetowym a Waszym portalem wystawiając kuriera po niższych cenach niż mam w umowie bezpośredniej - tak mniemam.
Wysyłałem dwa zgłoszenia. Na pierwsze odpowiedziano mi, że zweryfikują to i dostanę odpowiedź. Druga wysłaną dzisiaj, na którą odpowiedzi nie otrzymałem.
Będę wdzięczny za pomoc.
Pozdrawiam.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@LSP_PL Konto, z którego piszesz, ma status "firmowe zweryfikowane". W której zakładce widzisz informację o weryfikacji w toku?
Moderatorka
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
W panelu "konto firmowe"
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@LSP_PL Konsultuję tę sprawę. Kiedy dostanę odpowiedź, odezwę się tutaj ponownie.
Moderatorka
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@LSP_PL Dostałam potwierdzenie, że dział techniczny zajmie się Twoją sprawą. Proszę Cię o jeszcze odrobinę cierpliwości.
Moderatorka
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Otrzymałem odpowiedź na zgłoszenie 22372102. Sprawa została prawie rozwiązana. Prawie, wysłałem odnośnie tej sprawy odpowiedź wraz z potrzebną dokumentacją, której nie było. Mogłaby Pani zerknąć, czy owe dokumenty dotarły i zakończyć procedurę aktywacji konta?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@LSP_PL Tak, Twoja wiadomość do nas dotarła, ale poczekaj jeszcze na oficjalną odpowiedź od naszego pracownika. My tutaj, na Allegro Gadane, niestety nie możemy zakończyć procesu aktywacji Twojego konta, ale nasi doradcy na pewno niebawem się z Tobą skontaktują w tej sprawie.
Moderatorka
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Dobrze, w takim razie dziękuje za sprawną odezwę.
Zakończę temat jak tylko dostanę odpowiedź od techników.
Pozdrawiam!
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Dzień Dobry,
mijają dni, moje konto nadal nie jest zweryfikowane a zacząłem już sprzedaż ;).
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@LSP_PL Cześć! Poprosiłam o odpowiedź w Twojej sprawie. Przepraszam Cię, że musisz czekać i proszę o jeszcze chwilę cierpliwości.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
I jak wygląda sprawa?
Z poprzednimi kontami jakie otwierałem nie miałem takich problemów i w ciągu trzech dni miałem załatwioną sprawę.
Tutaj leci już drugi tydzień. Czy można poprosić techników o aktywowanie tego konta? Dostaliście wymagane dokumenty więc sądzę, iż to kwestia kilku kliknięć, jeżeli to system ma z tym problem.
Pozdrawiam.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@ko_alka@mr_oma@la_nika@nat_not@_HolaOla_
Dzień Dobry,
bardzo proszę o weryfikacje konta, bo przyznam szczerze, to są już jaja.
Codziennie się proszę o przeklikanie konta na firmowe. Odbijam się od ściany, mimo poprawek, których ode mnie wymagacie.
Trzy tygodnie to lekka przesada.
Pozdrawiam.