Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Czy ktoś również ma problem z API inpostu? Przesyłki dodają się z mocnym opóźnieniem, po wygenerowaniu etykiety aktualizacja również następuje z 10/15 minutowym opóźnieniem.
Dzień dobry,
bardzo prosimy o informację czy opisana sytuacja nadal występuje.
Prosimy o kontynuację sprawy w wiadomości prywatnej, którą można przesłać na adres pomoc@inpost.pl . W treści prosimy o opis sprawy i podanie przykładowych numerów przesyłek.
Co się dzieje że nie można doładować konta ? https://pay.ecard.pl/payment/PS strona nie działa ? taki komunikat dostaje podczas próby doładowania
Dzień dobry,
skontaktowaliśmy się z operatorem eCard.
Uprzejmie informujemy, że w chwili obecnej po stronie operatora płatności trwa przerwa w dostępnie do usług płatniczych. Prosimy ponowić próbę za jakiś czas.
Niestety w dalszym ciągu nie można doładować konta.
Na infolini InPost powiedzieli mi że nic nie wiedzą o tym problemie.
Kolejne problemy po przerwie technicznej z dnia 1-11 po czym to Inpost informuje że przerwy są robione po to aby zapobiegać awarią. Kolejna sytuacja po długiej przerwie gdzie system nie działa prawidłowo. Był już problem z płatnościami właśnie po przerwie technicznej, teraz pojawia się problem ten sam a Inposty nie widzi w tym swojej winy niestety. Potwierdzam że i my nie możemy dokonać płatności, i niestety ani allegro ani Inpost mają w poważaniu sprzedawcę.