Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam.
Mam w koszyku towar za ponad 100zł. Chciałbym skorzystać z opcji odroczonej płatności dla firm.
Niestety, ta opcja nie jest możliwa do wyboru. Otrzymuję komunikat:
"Wybrane dane do faktury nie pozwalają na zakup z odroczeniem. W sekcji dotyczącej faktury wybierz te, które posiadają oznaczenie odroczona płatność. "
Podałem prawidłowe dane do FV. O co chodzi?
Formularz kontaktowy ze strony programu nie działa.
@ko_alka@mr_oma@la_nika@nat_not@_HolaOla_ - jakieś sugestie?
@ELMIXAGD_pl Czy przy wybranych danych pojawia się oznaczenie, o którym mowa w komunikacie?
Sprawdziłem przed chwilą.
Nagle pojawiła się nowa opcja odnośnie FV - i tam jest aktywna opcja z odroczona płatnością - ja tego nie wprowadzałem.
Tylko są z tym problemy. Jako nazwa firmy są dane : "Firma Handlowa ELMIX-AGD" - ja prowadzę jednoosobową działalność gospodarczą - w nazwie firmy powinno być moje imię i nazwisko, a potem dodatkowo nazwa firmy.
Miałem też z tym problemy kilka mies. temu na innym koncie - po kilku wpisywaniach danych do FV w końcu udało się otrzymać odpowiedni zapis.
Przez te kilka miesięcy nic się nie zmieniło - Allegro wprowadziło "ułomny" program. Kilka godzin temu chciałem dokonać zakupu, nadal chcę. I pewnie jeszcze będę chciał - po dokładniejszym przeanalizowaniu ofert. Również na drugim koncie.
Proszę jednak wskazać mi takiego klienta, który po kilku godzinach problemów ma nadal ochotę na zakup.
Odnośnie danych do FV -taki sam przypadek jest w przypadku wydruku "odstąpienia od umowy" przez kupującego z poziomu zwrotów - nieprawidłowa nazwa sprzedającego.
W koszyku powinny znajdować się tylko artykuły od tego samego sprzedającego. Jeśli chcesz zrobić zakupy u różnych sprzedających, dodaj ich oferty do osobnych koszyków.
To pisz do "zaczynających". Ja jestem 20 lat na All.
Zmień dane do faktury, poprawiając na ramkę z danymi, ich sysyem się sypie, miałem to samo i przeszło, poprawiając dane na te same,
Poprawiłem, wpisywałem nowe, kiedyś też tak miałem na innym koncie -udało się.
Tu mi już wstawili - niestety brak imienia i nazwiska w nazwie firmy.
Nie ma się czemu dziwić, że ten cały program po prostu "leży i kwiczy".
Przecież normalny "detaliczny" kupujący - gdyby natrafił na podobne problemy - to już dawno zrezygnowałby z zakupów u takiego sprzedającego.
Czat też nic ni pomógł.
@ko_alka@mr_oma@la_nika@nat_not@_HolaOla_
Pojawiła się nowa opcja w FV z wyborem odroczonej płatności - dlaczego nie ma tam mojego imienia i nazwiska? (indywidualna działalność gospodarcza - imię i nazwisko wymagane -nazwa firmy pomijalna). Tak samo jest przy generowaniu formularza odstąpienia od umowy zakładki "zwroty".
@ELMIXAGD_pl Czy dane do faktury są inne dane niż masz w ustawieniach konta? Sprawdź to proszę.
Najprawdopodobniej dane są kopiowane z ustawień konta. Jeśli mają być inne, zmiana powinna być wprowadzona właśnie we wskazanej zakładce.