anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Problem przy nadawaniu przesyłki. Brak odpowiedzi z API InPost. Przesyłka nie ...

ELEMISKLEP
#8 Zapaleniec#

Nie mogę nadać przesyłki i wydrukować etykiety. Wyświetla się,,Brak odpowiedzi z API InPost. Przesyłka nie została zamówiona. Spróbuj ponownie za chwilę''

Czesto jest tak, że udaje się wydrukować powiedzmy dwie etykiety do dwuch przesyłek, a kolejnych dwóch już nie da rady.

oznacz moderatorów
4 ODPOWIEDZI 4

LEW433
#21 Demiurg#

A z IN Postem masz wszystko uregulowane?

oznacz moderatorów

la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@ELEMISKLEP najczęściej taki komunikat o błędzie świadczy o tym, że umowa z InPost jest nieopłacona albo nie ma środków na tę wysyłkę, sprawdź to proszę.
Jeśli to nie pomoże, poproszę o numer zamówienia oraz zrzut ekranu na którym widoczny jest komunikat o błędzie. 

   Monika
   Moderatorka

   Razem możemy więcej!
  
oznacz moderatorów

ELEMISKLEP
#8 Zapaleniec#

Witam,

          Rozliczenia z allegro są uregulowane. Mam nawet lekka nadpłatę. Z tego co wyczytałem rozliczenia z Inpost odbywają się za pośrednictwem allegro. Nr zamówień również w screenie poniżej:

ELEMISKLEP_0-1689834254703.png

 

ELEMISKLEP_1-1689834317608.png

ELEMISKLEP_2-1689834570190.png

 

 

oznacz moderatorów

nat_not
Moderatorka
Moderatorka

@ELEMISKLEP Tak jak napisała Monika, sprawdź czy nie masz zaległych opłat w InPoście, nie w Allegro.

   Natalia
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów