Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam,
mam problem z autoryzacją aplikacji Wapro Aukcje 8.51.0, podczas próby autoryzacji pojawia się komunikat.
Wczoraj jeszcze wszystko dobrze działało.
@wawatech_pl Otrzymałam informację, że zgłoszony problem nie powinien już występować. Proszę, żebyś to sprawdził i przepraszam za wcześniejsze utrudnienia.
Witam,
Od pewnego czasu mam zainstalowaną najnowszą aktualizację Wapro aukcje i mam problem z wystawianiem aukcji, otrzymuje takie błędy. Co może być przyczyną?
@Technoana czy takie błędy pojawiają się za każdym razem, gdy próbujesz wystawić ofertę? Czy zmieniłeś "znaki specjalne" w ofercie, której dotyczy drugi komunikat? Tutaj jest bardzo pomocny artykuł o tym jak wystawić oferty, jeżeli to nie rozwiązuje problemów, to proszę podaj mi więcej szczegółów, prześlę Twoje zgłoszenie do odpowiedniego działu i postaramy się pomóc!
Aukcje wystawiam przez allegro i potem pobieram je na wapro aukcje i przy próbie przypisania produktu do aukcji występuje błąd, chodzi o znaki specjalne, które api blokuje. Ja nie widzę żadnych znaków specjalnych w opisach..
Czy punktowana lista może być przez api traktowana jako znak specjalny?
@Technoana, czy mogę Cię prosić o zrzut ekranu z opisem oraz komunikatem dotyczącym błędu związanego ze znakami specjalnymi?
@Technoana, wracam z odpowiedzią, przepraszam Cię za czas oczekiwania.
Nie ma nic podejrzanego w tych opisach, a komunikat nie pochodzi z naszego API. Najlepiej byłoby, gdybyś skontaktował się z dostawcą swojego oprogramowania.
@Technoana > Aukcje wystawiam przez allegro i potem pobieram je na wapro aukcje
Możesz jeszcze podać numer oferty, której wapro aukcje nie może przetworzyć?
wystawie cos nowego i prześle numer
Nowa aukcja 10228571909, dodam że błąd wyskakuje przy każdej nowo dodanej aukcji, a przy próbie edycji starszych aukcji przez wapro aukcje występuje komunikat jak wyżej "prawdopodobnie aukcja zawiera znaki specjalne"
Może jakieś znaki ukryte?
Trochę dziwne mają te opisy błędów, jeżeli oferta już jest na Allegro, to musi być w porządku (za wyjątkiem naszej kochanej produktyzacji 🙂 ), ja tam nic takiego nie widzę. Coś z ich oprogramowaniem chyba jest nie tak. Zakładam, że to musi być coś nie halo z połączonym produktem lub brakiem możliwości połączenia.
Ja bym skontaktował się z ich supportem, niech to dokładnie sprawdzą, bo to raczej nie kwestia opisu.
@Technoana @wawatech_pl serio z tego korzystacie? weźcie to zmieńcie na coś porządniejszego. W cenie tego Wapro macie nawet duży pakiet BL