Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Klient kupił 4 produkty (dwie paczki po dwa w jednej). Po dostarczeniu przez kuriera przesyłki klient zgłosił, że rzekomo dostał jedną przesyłkę. Na stronie przewoźnika dwie przesyłki są zaznaczone jako "odebrane". Klient twierdzi, że kurier pod jego nieobecność zostawił paczkę. Domaga się, abym dosłał brakującą. Pisałem do DPD gdzie dostałem odpowiedź " Jest to niemożliwe, lokaliztor GPS z oby dwóch paczek potwierdza doręczenie pod wskazanym adresem " oraz dane z GPS. Co zrobić w takiej sytuacji, gdzie klient twierdzi, że zapłacił za towar, a go nie otrzymał. Mam dosłać na swój koszt? Skąd mam mieć pewność, że klient mówi prawdę, że paczka nie została dostarczona..
@Wenekor Jak masz pewność że dostał to możesz odrzucić reklamacje kupującego, ale jak nie masz to powinieneś dosłać, kupujący może otworzyć spór i tam będzie domagał się paczki, więc decyduj.
Skladasz reklamację pisemną do DPD, informijesz klienta że proces reklamacjny się rozpoczął i wydłuży do czasu otrzymania odpowiedzi DPD.
Jeśli DPD na piśmie potwierdzi że przesyłki dostarczył to odrzucasz klientówi reklamację.
Dokładnie tak samo jak robi to allegro względem sprzedawców składających reklamację na dostawców za dopłaty. do przesyłek.
Co tzn. informijesz klienta że proces reklamacjny się rozpoczął i wydłuży do czasu otrzymania odpowiedzi DPD, czyli max 14dni przy zakupie konsumenckim!
max 14dni przy zakupie konsumenckim!
Jakie 14 dni ?
Na potwierdzenie przez przewoźnika, że przesyłka została utracona (a nie dostarczona) ???
To nie jest reklamacja z rękojmi na ew. wady towaru !
Poczytaj do poduszki prawo przewozowe i kodeks cywilny.
Czytam DPD - wiem że stoję po stronie klienta. Na 90% kurier tego nie dostarczył. DPD nigdy nie przyzna się. GPS nie oświadcza dostarczenia 2 paczek czy 4 a po prostu to że kurier tam był.