anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Problem z dodawaniem nowych produktów do katalogu

Dreptaki_sklep
#9 Pomysłodawca#

Wprowadziłem kilka nowych produktów do sprzedaży (przeszukiwałem bazę Allegro po EAN, nazwie produktu, kodzie). Za każdym razem otrzymałem informację, że nie ma takiego produktu. Po zakończeniu dodawania produktu wyświetliła się informacja:

"Połączyliśmy ofertę z Katalogiem produktów Allegro

Dzięki temu, że otrzymaliśmy od Ciebie wszystkie parametry podstawowe – dodaliśmy nowy produkt do naszej bazy."
 
Następnie po przejściu do zakładki "Mój asortyment" widzę przy nowym produkcie informację "Brak połączenia - połącz z katalogiem".
 
Cały proces mogę powtarzać wielokrotnie i ciągle ten sam problem.
 
O co chodzi, bo to jedyne komunikaty jakie otrzymuję a z nich nic nie wynika.
oznacz moderatorów
17 ODPOWIEDZI 17

nat_not
Moderatorka
Moderatorka

@Dreptaki_sklep Podaj numery ofert, których dotyczy ten problem.

   Natalia
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie!
oznacz moderatorów

Dreptaki_sklep
#9 Pomysłodawca#

@nat_notdziękuję za szybką reakcję.

Wprowadzane wczoraj:

14581502326, 14581457608, 14581428956, 14581199014, 14581125594, 14581068935, 14580969483

Oraz wprowadzana wcześniej: 14460816908 i 14460497233

Pozdrawiam, Marek

oznacz moderatorów

nat_not
Moderatorka
Moderatorka

@Dreptaki_sklep Żadna ze wskazanych ofert nie jest powiązana z katalogiem. Spróbuj powiązać je ponownie teraz skoro produkty zostały utworzone.

   Natalia
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie!
oznacz moderatorów

Dreptaki_sklep
#9 Pomysłodawca#

@nat_not  cały czas to robię. Niestety po kilku sekundach od tej operacji sytuacja wraca do stanu początkowego. Jak próbuję wyszukać teoretycznie utworzony produkt, to dostaję informację, że brak takiego produktu. Więc tworzę nowy a on przestaje istnieć po kilkunastu sekundach. I tak w koło. Żeby chociaż jakiś komunikat wyskakiwał z informacją, że robię coś źle albo jest jakaś inna przyczyna nie tworzenia produktu. A tak zupełnie nie wiem co trzeba zrobić by połączyć te oferty z produktami.

oznacz moderatorów

nat_not
Moderatorka
Moderatorka

@Dreptaki_sklep Będę potrzebowała zrzutów ekranu z widokiem kolejnych wykonywanych czynności podczas próby powiązania wybranej oferty z produktem z katalogu i samego efektu. Na tej podstawie przekażę sprawę do weryfikacji.

   Natalia
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie!
oznacz moderatorów

Dreptaki_sklep
#9 Pomysłodawca#

1. W zakładce mój asortyment widzę oferty nie połączone z katalogiem1. W zakładce mój asortyment widzę oferty nie połączone z katalogiem2. Klikam łącze i zapisuję2. Klikam łącze i zapisuję3. Otrzymuję taki komunikat3. Otrzymuję taki komunikat

oznacz moderatorów

Dreptaki_sklep
#9 Pomysłodawca#

Cz. 2

4. Po odświerzeniu listy widzę produkt połączony z katalogiem4. Po odświerzeniu listy widzę produkt połączony z katalogiem6. Po kilku minutach produkt ponownie jest odłączony od katalogu6. Po kilku minutach produkt ponownie jest odłączony od katalogu

oznacz moderatorów

Dreptaki_sklep
#9 Pomysłodawca#

cz. 3

Metoda edycji produktu też nic nie daje. Otrzymuję komunikat o połączeniu oferty z katalogiem ale to też tylko na kilka minut.

Przechwytywanie-6.JPGPrzechwytywanie-7.JPG

oznacz moderatorów

nat_not
Moderatorka
Moderatorka

@Dreptaki_sklep Dziękuję. Przekazałam tę sprawę do weryfikacji.

   Natalia
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie!
oznacz moderatorów

nat_not
Moderatorka
Moderatorka

@Dreptaki_sklep Dostałam informację, że oferta jest odpinana ponieważ wybierając "Połącz ofertę z katalogiem", tworzysz nowy produkt. Po chwili ten produkt jest weryfikowany przez automat i usuwany ze względu na brak parametrów obowiązkowych - w tym przypadku EAN-u. Kiedy uzupełnisz EAN w ofertach, problem nie powinien się powtórzyć.

 

   Natalia
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie!
oznacz moderatorów

Dreptaki_sklep
#9 Pomysłodawca#

@nat_not  obawiam się, że to nie jest rozwiązanie. We wszystkich ofertach dodany jest kod EAN (widać to zresztą na zrzutach).

Przechwytywanie-1.JPG

oznacz moderatorów

Dreptaki_sklep
#9 Pomysłodawca#

A może powinienem dodać 0 (zero) przed numerem EAN. Zauważyłem wystawiając oferty, że niektóre produkty mają właśnie przypisane takie dziwne numery z zerem z przodu. Nie jest to co prawda zgodne z prawdą (bo na produkcie nadrukowany jest numer bez zera) ale za to mają 14 cyfr.

oznacz moderatorów

nat_not
Moderatorka
Moderatorka

@Dreptaki_sklep EAN w ofercie powinien być taki sam jak EAN produktu, z którym ją łączysz.

   Natalia
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie!
oznacz moderatorów

Dreptaki_sklep
#9 Pomysłodawca#

@nat_not  też tak uważam. Co niestety nie zmienia faktu, że w dalszym ciągu nie mogę połączyć kilku ofert z produktami (albo co podejrzewam z jakiegoś powodu nie chce się utworzyć nowy produkt).  Nie jest to jednak kwestia braku EAN, bo ten jest wpisany (prawidłowy taki jak na fizycznym produkcie).

oznacz moderatorów

Dreptaki_sklep
#9 Pomysłodawca#

@nat_notczy jest już znane jakieś rozwiązanie tego problemu?

oznacz moderatorów

HM-zamocowania
#1 Nowicjusz#

mam to samo przy wstawianiu nowych ofert 

oznacz moderatorów

nat_not
Moderatorka
Moderatorka

@HM-zamocowania Sprawdź czy - podobnie jak w zgłaszanym tu przypadku - masz w ofertach uzupełnione wszystkie obowiązkowe parametry.

   Natalia
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie!
oznacz moderatorów