Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam,
Od jakiegoś czasu mam problem z wygenerowaniem raportu. A jak już się za którymś razem uda to pobranie go graniczy z cudem.
Czy ktoś wie dlaczego tak się dzieję?
@fra_design napisz proszę na czym dokładnie polega problem z wygenerowaniem raportu? Czy pojawia się jakiś komunikat? Czy próbowałeś korzystać z innej przeglądarki?
Gdy próbuje wygenerować raport to po chwili czekania pojawia się taki komunikat ,,Musieliśmy zrobić przerwę techniczną. Prosimy o wyrozumiałość." Jeśli juz po wielu próbach pojawi się raport to nie moge go pobrać cały czas kręci się ,,kółeczko" myśli i nic... jedynie wyskakuje coś poszło nie tak...
@fra_design czy możesz przesłać zrzut ekranu, na którym ten problem będzie widoczny? To pozwoli zespołowi technicznemu zweryfikować na czym polega problem. Jeszcze czy próbowałeś skorzystać z innej przeglądarki?
Problem opisałem jak powyżej. zrzut ekranu nić nie da bo komunikat znika po chwili i jest po prostu raport nie załadowany. Tak korzystałem z innej przeglądarki i z innego laptopa i jest tak samo..
@fra_design otrzymałam odpowiedź od zespołu technicznego, że konieczne będzie przesłanie jeśli nie zrzutów to adresu URL strony, gdzie ten błąd występuje, poproszę CIę też o opisanei po kolei wykonywanych czynności, dopiero wtedy będą to mogli sprawdzić.
Polecają też sprawdzenie czy problem występuje w trybie incognito w przeglądarce Chrome.