anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Problem z historią przesyłek "Allegro Punkty Kolporter, epaka"

MAMY ROZWIĄZANIE!
Amorenka
#9 Pomysłodawca#

Dzień dobry.

Od wczoraj mam problem z historią przesyłek "Allegro Punkty Kolporter, epaka". Pierwsza przesyłka ma status "Nadana w PUDO", a jak skorzysta się z monitoringu UPS, to przesyłka wczoraj wyjechała z punktu. Druga nie posiada w ogóle informacji, a również wg. monitoringu UPS wyjechała z punktu. Załączam screeny. @ko_alka @mr_oma @la_nika @nat_not @_HolaOla_  Proszę o wyjaśnienie, dziękuję.

historia2.pnghistoria1.png

oznacz moderatorów
14 ODPOWIEDZI 14
mdrogeria
#21 Demiurg#

@la_nika 🌸drugi zakład o kszynkę ?🤣

oznacz moderatorów
AlePiesio
#14 Krzewiciel#

@ko_alka@mr_oma@la_nika@nat_not@_HolaOla_  co się dzieje ze statusami kolportera? Już zadnych statusów nie widać przy nowych przesyłkach . Jakaś awaria? Prosimy o wyjasnienia. 

oznacz moderatorów
nat_not
Moderatorka
Moderatorka

@Amorenka @AlePiesio Oba zgłoszenia konsultuję. Gdy będę wiedzieć więcej, odezwę się ponownie.

   Natalia
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów
AlePiesio
#14 Krzewiciel#

Też chętnie się dowiem, widzę codziennie po kilka postów się pojawia z problemami z nową formą dostawy allegro kolporter. Sam mam jakieś dziwne statusy z moimi przesyłkami, albo od dwóch dni zero nowego statusu albo wogóle nie ma żadnych statusów. Tak szybko jak zacząłem korzystać z allegro kolporter, to chyba tak szybko usunę tą metodę dostawy

oznacz moderatorów
nat_not
Moderatorka
Moderatorka

@Amorenka @AlePiesio Dostałam informację, że w tej chwili problem nie powinien już występować. Powinniście widzieć faktyczne statusy przesyłek. Jeśli jest inaczej, proszę o sygnał.

   Natalia
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów
Amorenka
#9 Pomysłodawca#

@nat_not Statusy przesyłek, które podałam w temacie nadal są błędnie wyświetlane. Zobaczymy jak trafi się nowa przesyłka.

oznacz moderatorów
nat_not
Moderatorka
Moderatorka

@Amorenka Błędnie, czyli nic się nie zmieniło czy pojawiły się nowe statusy, ale również są już nieaktualne?

   Natalia
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów
Amorenka
#9 Pomysłodawca#

@nat_notNic się nie zmieniło z tymi statusami. Nie będę wrzucać nowych screenów, bo wygląda to tak jak w pierwszym poście.

oznacz moderatorów
Amorenka
#9 Pomysłodawca#

@nat_not Kolejne 3 przesyłki i również "Brak informacji".

1.png2.png3.png

oznacz moderatorów
nat_not
Moderatorka
Moderatorka

@Amorenka Dziękuję za zrzuty. Przekazałam zgłoszenie do zespołu technicznego, który już pracuje nad rozwiązaniem problemu braku aktualnych statusów.

Przepraszam za nieprawidłowości i proszę o cierpliwość.

   Natalia
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów
Client:44052296
#21 Demiurg#

@nat_not to ja może też się dorzucę

ups_sledzenie.PNG

oznacz moderatorów
Amorenka
#9 Pomysłodawca#

Wszyscy mamy z tym problem. Musimy czekać, aż naprawią ten błąd. Poważny problem jest, bo nie można potwierdzić odbioru przesyłki z punktu przez klienta.

oznacz moderatorów
nat_not
Moderatorka
Moderatorka

@Client:44052296 Dziękuję. Przekazałam również ten przypadek.

   Natalia
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów
Amorenka
#9 Pomysłodawca#

@Client:44052296 @nat_not @AlePiesio Sprawdziłam teraz statusy przesyłek i historia działa już poprawnie. Sprawdziłam dzisiejsze przesyłki oraz przesyłki z poprzedniego tygodnia. Wygląda na to, że problem został naprawiony. Bardzo się cieszę.

@nat_notDziękuję Pani za pomoc w przekazaniu sprawy do techników i rozwiązaniu problemu. Pozdrawiam.

oznacz moderatorów