anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Problem z historią przesyłek "Allegro Punkty Kolporter, epaka"

Idź do rozwiązania
Amorenka
#9 Pomysłodawca#

Dzień dobry.

Od wczoraj mam problem z historią przesyłek "Allegro Punkty Kolporter, epaka". Pierwsza przesyłka ma status "Nadana w PUDO", a jak skorzysta się z monitoringu UPS, to przesyłka wczoraj wyjechała z punktu. Druga nie posiada w ogóle informacji, a również wg. monitoringu UPS wyjechała z punktu. Załączam screeny. @ko_alka @mr_oma @la_nika @nat_not @_HolaOla_  Proszę o wyjaśnienie, dziękuję.

historia2.pnghistoria1.png

oznacz moderatorów
14 ODPOWIEDZI 14
mdrogeria
#21 Demiurg#

@la_nika 🌸drugi zakład o kszynkę ?🤣

oznacz moderatorów
AlePiesio
#13 Ambasador#

@ko_alka@mr_oma@la_nika@nat_not@_HolaOla_  co się dzieje ze statusami kolportera? Już zadnych statusów nie widać przy nowych przesyłkach . Jakaś awaria? Prosimy o wyjasnienia. 

oznacz moderatorów
nat_not
Moderatorka
Moderatorka

@Amorenka @AlePiesio Oba zgłoszenia konsultuję. Gdy będę wiedzieć więcej, odezwę się ponownie.

   Natalia
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie!
oznacz moderatorów
AlePiesio
#13 Ambasador#

Też chętnie się dowiem, widzę codziennie po kilka postów się pojawia z problemami z nową formą dostawy allegro kolporter. Sam mam jakieś dziwne statusy z moimi przesyłkami, albo od dwóch dni zero nowego statusu albo wogóle nie ma żadnych statusów. Tak szybko jak zacząłem korzystać z allegro kolporter, to chyba tak szybko usunę tą metodę dostawy

oznacz moderatorów
nat_not
Moderatorka
Moderatorka

@Amorenka @AlePiesio Dostałam informację, że w tej chwili problem nie powinien już występować. Powinniście widzieć faktyczne statusy przesyłek. Jeśli jest inaczej, proszę o sygnał.

   Natalia
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie!
oznacz moderatorów
Amorenka
#9 Pomysłodawca#

@nat_not Statusy przesyłek, które podałam w temacie nadal są błędnie wyświetlane. Zobaczymy jak trafi się nowa przesyłka.

oznacz moderatorów
nat_not
Moderatorka
Moderatorka

@Amorenka Błędnie, czyli nic się nie zmieniło czy pojawiły się nowe statusy, ale również są już nieaktualne?

   Natalia
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie!
oznacz moderatorów
Amorenka
#9 Pomysłodawca#

@nat_notNic się nie zmieniło z tymi statusami. Nie będę wrzucać nowych screenów, bo wygląda to tak jak w pierwszym poście.

oznacz moderatorów
Amorenka
#9 Pomysłodawca#

@nat_not Kolejne 3 przesyłki i również "Brak informacji".

1.png2.png3.png

oznacz moderatorów
nat_not
Moderatorka
Moderatorka

@Amorenka Dziękuję za zrzuty. Przekazałam zgłoszenie do zespołu technicznego, który już pracuje nad rozwiązaniem problemu braku aktualnych statusów.

Przepraszam za nieprawidłowości i proszę o cierpliwość.

   Natalia
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie!
oznacz moderatorów
Client:44052296
#21 Demiurg#

@nat_not to ja może też się dorzucę

ups_sledzenie.PNG

oznacz moderatorów
Amorenka
#9 Pomysłodawca#

Wszyscy mamy z tym problem. Musimy czekać, aż naprawią ten błąd. Poważny problem jest, bo nie można potwierdzić odbioru przesyłki z punktu przez klienta.

oznacz moderatorów
nat_not
Moderatorka
Moderatorka

@Client:44052296 Dziękuję. Przekazałam również ten przypadek.

   Natalia
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie!
oznacz moderatorów
Amorenka
#9 Pomysłodawca#

@Client:44052296 @nat_not @AlePiesio Sprawdziłam teraz statusy przesyłek i historia działa już poprawnie. Sprawdziłam dzisiejsze przesyłki oraz przesyłki z poprzedniego tygodnia. Wygląda na to, że problem został naprawiony. Bardzo się cieszę.

@nat_notDziękuję Pani za pomoc w przekazaniu sprawy do techników i rozwiązaniu problemu. Pozdrawiam.

oznacz moderatorów