Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Dzień dobry.
Od wczoraj mam problem z historią przesyłek "Allegro Punkty Kolporter, epaka". Pierwsza przesyłka ma status "Nadana w PUDO", a jak skorzysta się z monitoringu UPS, to przesyłka wczoraj wyjechała z punktu. Druga nie posiada w ogóle informacji, a również wg. monitoringu UPS wyjechała z punktu. Załączam screeny. @ko_alka @mr_oma @la_nika @nat_not @_HolaOla_ Proszę o wyjaśnienie, dziękuję.
@la_nika 🌸drugi zakład o kszynkę ?🤣
@ko_alka@mr_oma@la_nika@nat_not@_HolaOla_ co się dzieje ze statusami kolportera? Już zadnych statusów nie widać przy nowych przesyłkach . Jakaś awaria? Prosimy o wyjasnienia.
@Amorenka @AlePiesio Oba zgłoszenia konsultuję. Gdy będę wiedzieć więcej, odezwę się ponownie.
Też chętnie się dowiem, widzę codziennie po kilka postów się pojawia z problemami z nową formą dostawy allegro kolporter. Sam mam jakieś dziwne statusy z moimi przesyłkami, albo od dwóch dni zero nowego statusu albo wogóle nie ma żadnych statusów. Tak szybko jak zacząłem korzystać z allegro kolporter, to chyba tak szybko usunę tą metodę dostawy
@Amorenka @AlePiesio Dostałam informację, że w tej chwili problem nie powinien już występować. Powinniście widzieć faktyczne statusy przesyłek. Jeśli jest inaczej, proszę o sygnał.
@nat_not Statusy przesyłek, które podałam w temacie nadal są błędnie wyświetlane. Zobaczymy jak trafi się nowa przesyłka.
@Amorenka Błędnie, czyli nic się nie zmieniło czy pojawiły się nowe statusy, ale również są już nieaktualne?
@nat_notNic się nie zmieniło z tymi statusami. Nie będę wrzucać nowych screenów, bo wygląda to tak jak w pierwszym poście.
@nat_not Kolejne 3 przesyłki i również "Brak informacji".
@Amorenka Dziękuję za zrzuty. Przekazałam zgłoszenie do zespołu technicznego, który już pracuje nad rozwiązaniem problemu braku aktualnych statusów.
Przepraszam za nieprawidłowości i proszę o cierpliwość.
@nat_not to ja może też się dorzucę
Wszyscy mamy z tym problem. Musimy czekać, aż naprawią ten błąd. Poważny problem jest, bo nie można potwierdzić odbioru przesyłki z punktu przez klienta.
@Client:44052296 Dziękuję. Przekazałam również ten przypadek.
@Client:44052296 @nat_not @AlePiesio Sprawdziłam teraz statusy przesyłek i historia działa już poprawnie. Sprawdziłam dzisiejsze przesyłki oraz przesyłki z poprzedniego tygodnia. Wygląda na to, że problem został naprawiony. Bardzo się cieszę.
@nat_notDziękuję Pani za pomoc w przekazaniu sprawy do techników i rozwiązaniu problemu. Pozdrawiam.