Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam! Mam pytanie czy ktoś miał coś podobnego. Sprzedaję na Allegro od kilku lat. Nigdy nie miałam problemów z InPostem (1 ginącą paczkę w roku, za którą otrzymano zwrot kosztów, nie liczę). Nagle w kwietniu mam wielki problem. 23 kwietnia - pierwsza paczka, status do dnia dzisiejszego "transportowana między oddziałami InPost". Sprawa zgłoszona do InPostu - ostatnio odpisali, że "szukają" i już od kilku dni brak informacji. 28 kwietnia kolejna paczka, która zgubiła się już u kuriera podczas dostarczenia. Robię to samo - zgłaszam, "szukają", czekam, brak informacji. 30 kwietnia - 4 kolejne paczki, ostatni status - "wyjęta przez kuriera z paczkomatu". Zgłaszam, "szukają", już dwa dni brak odpowiedzi. Wczoraj i dzisiaj tylko to i robię, że wyjaśniam, przepraszam i proszę poczekać klientów. Od InPostu zero informacji. Proszę o pomóc, jak w takiej dziwniej sytuacji powinnam postąpić? Kiedy już mogę zgłaszać reklamację i wystąpić o odszkodowanie? Czy to już koniec tym przesyłkom? Czy mam zwrócić pieniądze kupującym? A jak po jakimś czasie przeszukają i znajdą te paczki i pójdą dalej do klientów? Klienci są w szoku, denerwują. Nie chcę dostać sporo negatywów. Czy ktoś miał coś podobnego? Z góry dziękuję wszystkim za opinie.
@anielica1 Z Inpostem i takimi sytuacjami najgorsze jest to,że mają cwaniaki w regulaminie czas doręczenia przesyłki KURIERSKIEJ do....14 dni 😄 Więc nawet odszkodowań za opóźnienie nie wypłacają, bo jednak w 2 tygodnie znajdują i w końcu doręczają paczki.
u mnie też zgubili paczke 😞
-status przesylki na śledzeniu to: czeka na wyjęcie z paczkomatu
-status przesylki na EN to: zagubiona
-status przesylki podczas rozmowy z konsultantem: dostarczona do magazynu.... ale jednak zagubiona
dobrze, że wartość niewielka
Klient kupił w czwartek i w piątek paczka juz miala taki status na EN, poinformowaliśmy klienta o zagubieniu i wyslaniu ponownie w poniedzialek.Tym razem kurierem DPD.
Ma ktos informacje jak dziala inpost po takim zdarzeniu ? co jak paczka sie odnajdzie? odeślą do nadawcy czy dalej bedą realizować zlecenie ?
Mi w przeciągu miesiąca zacinała 2 paczka. Pierwsza umieściłem w Paczkomacie, po zeskanowaniu kodu i otwarciu się drzwiczek, status pozostał " przygotowana do nadania" reklamacja, brak paczki i odmowa wypłaty. 2 umieszczona z uszkodzoną etykieta, zgłoszenie na infolinię. Po tygodniu odpowiedz brak paczki w Paczkomacie. Sprawę kieruje na policję bo przesyłki były sporej wartości. Najgorsze jest to, że inpostowi nie zależy na ustaleniu co stało się z przesyłką. Posiadają monitoring a mimo to nie korzystają z jego zapisu.
@eurokonto24 Monitoring jest tylko dla nich i tylko policja, prokuratura i sąd może domagać się wglądu i kopii jako przedmiotu dowodowego w sprawie. Bez własnych mocnych dowodów można się z nimi "kopać" z większym czy mniejszym skutkiem. Na szczęście coraz więcej sprzedawców jest świadomych jak takie dowody tworzyć i potrafią udzielić właściwych instrukcji kupującym jak odebrać przesyłkę i jak postępować z jej sprawdzeniem.
Zaginięcie paczki lub zniszczenie to jedno, droga przez mękę zaczyna się w momencie złożenia reklamacji. Wydłużają czas reklamacji w nieskończoność, a na końcu odmawiają wypłacenia odszkodowania i zwalają winę na nadawcę paczki. Tragedia!!!!