Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Allegro zaniżyło mi jakość sprzedaży bo NIBY nie odpowiadam szybko dla klientów, tylko że ja szybko odpowiadam, może problem tkwi w tym że np.klient kończy rozmowę typu dziękuję pozdrawiam a ja już wtedy nie odpowiadam ? albo może że kupiłem ostatnio parę rzeczy i firmy w wiadomościach z automatu wysyłają mi potwierdzenie statusu wysyłki i też na to nie odpowiadam haha, no jak to jest z tym badziewiastym systemem Allegro ? Pozdrawiam wszystkich wytrwałych sprzedawców Allegro 🙂
Twoja wiadomość musi być jako ostatnia, jeżeli wiadomości dotyczą twoich produktów.
Czy to prawda?!
@tryme_pl nie musi być ostatnia liczy się tylko pierwsza odpowiedź 🙂
Nie wprowadzaj w błąd. Musi odpowiadać na każdą wiadomość
@MescotCompany nie musi być ostatnia do statystyk liczy się tylko pierwsza odpowiedź i nie musi kończyć rozmowy swoją wiadomością 🙂
Jednak masz rację. Czyli wystarczy odpowiedzieć tylko na pierwszą wiadomość
Maciej ładnie to tutaj wyjaśnił:
Nie zaglądaj do zakładki jakość sprzedaży to nie będziesz miał problemu.
@musicman76 Czy możesz wyjaśnić skąd pojawiło się Twoje stwierdzenie, że zaniżyliśmy Ci ocenę ze względu na statystki terminowych odpowiedzi na wiadomości klientów? Sprawdziłam dokładnie wyniki konta, z którego tutaj piszesz i nic takiego nie ma miejsca, a Twoje rezultaty w tym zakresie wyglądają dobrze.