Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam,
Czy ktoś z Was również ma problemy z odzyskaniem środków za uznane reklamacje przesyłek wysłanych ze Smartem?
DPD uznało reklamacje za niesłusznie dobite NST we wrześniu/październiku oraz listopadzie.
Do 15 stycznia powinniśmy otrzymać środki od allegro jednak do dnia dzisiejszego cisza, a
Sprawa dotyczy łącznie ponad 70 przesyłek.
Pozdrawiam
Kamil
Tylko sprzedawcy muszą wszystko wysyłać o opłacać jak najszybciej ,allegro i firmy obsługujące przesyłki przeciągają oddanie każdej złotówki.
Cześć,
również czekamy na zwrot z korekty InPost. Po kontakcie z InPostem zostało już to zgłoszone w Allegro i nadal cisza
@ePlatinum @Auto_Partner_SA Tutaj "walka" na linii Sprzedajacy - Allegro trwała 4 miesiące...
Musicie się po prostu "dobijać" i regularnie przypominać.
ps. Czy przy płatnościach do allegro też można odpowiedzieć "proszę o cierpliwość" ?🤔
Tez chętnie poprzeciagam im platnosci..
ePlatinum wyślij przedsądowe wezwanie do zapłaty
@ePlatinum wybacz, że to tyle trwa. Widzę, że jesteś z nami w kontakcie mailowym, dzisiejsza interwencja Konsultntki, z którą pisałeś powinna przyspieszyć sprawę, mam nadzieję, że Twój problem zostanie szybko rozwiązany.
@Auto_Partner_SA nie widzę wiadomości o takiej treści od Ciebie, jeżeli chodzi o InPost pisałeś do nas w sprawie niewysłanej przesyłki zwrotnej od Kupującego, ale ta sprawa została rozwiązana, była jeszcze rozmowa o korekcie faktur, ale w niej poprosiliśmy o więcej informacji, jednak nasza wiadomość pozostała bez odpowiedzi. Możesz napisać w jaki sposób zgłosiłeś to do Allegro?
Wybacz, nie sprecyzowałam - dostaliśmy informację z InPostu, że korekta została zgłoszona do Allegro.
@Auto_Partner_SA okej, dziękuję za informację! Dopytuję o tą korektę, gdy tylko otrzymam odpowiedź, dam znać!
@Auto_Partner_SA ogromnie Cię przepraszam, że to tyle trwa. Zaszło nieporozumienie i weryfikowane były dane z innego konta przez co wydłużyła się komunikacja między nami.
Czy możesz podać numery listów przewozowych, których miała dotyczyć ta korekta? Nie odnalazłam zgłoszenia od InPostu, ale będziemy mogli to zweryfikować po numerach przesyłek.
Witaj,
sprawdź proszę czy coś się zmieniło w temacie.
Na chwilę obecną rozliczonych zostało 26 z 74 przesyłek.
Żenujące jest to jak długo to trwa.
Allegro WSTYD!
@ePlatinum oczywiście wybacz, że to tyle trwa! Przesłałam wiadomość do odpowiedniego działu, gdy tylko otrzymam odpowiedź, wrócę tutaj.
@ePlatinum otrzymałam informację, że jesteśmy w stałym kontakcie z DPD i czekamy na poprawki z ich strony, gdy tylko będą zrobione, będziemy mogli rozliczyć korekty. Rozumiem, że to dla Ciebie niekomfortowa sytuacja i przepraszam, że tak długo czekasz.
Może temat ma 2 lata, ale problem nie znikł. Inpost, DPD i poczta polska dalej zwlekają ze zwrotem środków za uznane reklamacje na doliczenie opłat dodatkowych. Standard to 5 miesięcy od uznania reklamacji. Jeszcze trzeba pilnować liczbę zwrotów. Zawszę się mylą na swoją korzyść.