Problem z koretką rachunku ze strony allegro za uznane reklamacje DPD/INPOST
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Witam,
Czy ktoś z Was również ma problemy z odzyskaniem środków za uznane reklamacje przesyłek wysłanych ze Smartem?
DPD uznało reklamacje za niesłusznie dobite NST we wrześniu/październiku oraz listopadzie.
Do 15 stycznia powinniśmy otrzymać środki od allegro jednak do dnia dzisiejszego cisza, a
Sprawa dotyczy łącznie ponad 70 przesyłek.
Pozdrawiam
Kamil
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Tylko sprzedawcy muszą wszystko wysyłać o opłacać jak najszybciej ,allegro i firmy obsługujące przesyłki przeciągają oddanie każdej złotówki.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Cześć,
również czekamy na zwrot z korekty InPost. Po kontakcie z InPostem zostało już to zgłoszone w Allegro i nadal cisza
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@ePlatinum @Auto_Partner_SA Tutaj "walka" na linii Sprzedajacy - Allegro trwała 4 miesiące...
Musicie się po prostu "dobijać" i regularnie przypominać.
ps. Czy przy płatnościach do allegro też można odpowiedzieć "proszę o cierpliwość" ?🤔
BRÓSLI
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Tez chętnie poprzeciagam im platnosci..
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
ePlatinum wyślij przedsądowe wezwanie do zapłaty
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@ePlatinum wybacz, że to tyle trwa. Widzę, że jesteś z nami w kontakcie mailowym, dzisiejsza interwencja Konsultntki, z którą pisałeś powinna przyspieszyć sprawę, mam nadzieję, że Twój problem zostanie szybko rozwiązany.
@Auto_Partner_SA nie widzę wiadomości o takiej treści od Ciebie, jeżeli chodzi o InPost pisałeś do nas w sprawie niewysłanej przesyłki zwrotnej od Kupującego, ale ta sprawa została rozwiązana, była jeszcze rozmowa o korekcie faktur, ale w niej poprosiliśmy o więcej informacji, jednak nasza wiadomość pozostała bez odpowiedzi. Możesz napisać w jaki sposób zgłosiłeś to do Allegro?
Moderatorka
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Wybacz, nie sprecyzowałam - dostaliśmy informację z InPostu, że korekta została zgłoszona do Allegro.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@Auto_Partner_SA okej, dziękuję za informację! Dopytuję o tą korektę, gdy tylko otrzymam odpowiedź, dam znać!
Moderatorka
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@Auto_Partner_SA ogromnie Cię przepraszam, że to tyle trwa. Zaszło nieporozumienie i weryfikowane były dane z innego konta przez co wydłużyła się komunikacja między nami.
Czy możesz podać numery listów przewozowych, których miała dotyczyć ta korekta? Nie odnalazłam zgłoszenia od InPostu, ale będziemy mogli to zweryfikować po numerach przesyłek.
Moderatorka
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Witaj,
sprawdź proszę czy coś się zmieniło w temacie.
Na chwilę obecną rozliczonych zostało 26 z 74 przesyłek.
Żenujące jest to jak długo to trwa.
Allegro WSTYD!
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@ePlatinum oczywiście wybacz, że to tyle trwa! Przesłałam wiadomość do odpowiedniego działu, gdy tylko otrzymam odpowiedź, wrócę tutaj.
Moderatorka
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@ePlatinum otrzymałam informację, że jesteśmy w stałym kontakcie z DPD i czekamy na poprawki z ich strony, gdy tylko będą zrobione, będziemy mogli rozliczyć korekty. Rozumiem, że to dla Ciebie niekomfortowa sytuacja i przepraszam, że tak długo czekasz.
Moderatorka
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Może temat ma 2 lata, ale problem nie znikł. Inpost, DPD i poczta polska dalej zwlekają ze zwrotem środków za uznane reklamacje na doliczenie opłat dodatkowych. Standard to 5 miesięcy od uznania reklamacji. Jeszcze trzeba pilnować liczbę zwrotów. Zawszę się mylą na swoją korzyść.