anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Problem z koretką rachunku ze strony allegro za uznane reklamacje DPD/INPOST

ePlatinum
#9 Pomysłodawca#

Witam, 

Czy ktoś z Was również ma problemy z odzyskaniem środków za uznane reklamacje przesyłek wysłanych ze Smartem?

 

DPD uznało reklamacje za niesłusznie dobite NST we wrześniu/październiku oraz listopadzie. 

Do 15 stycznia powinniśmy otrzymać środki od allegro jednak do dnia dzisiejszego cisza, a 

CSAllegroKontakt cały czas proszą tylko i wyłącznie o cierpliwość. 

 

Sprawa dotyczy łącznie ponad 70 przesyłek. 

Pozdrawiam

Kamil 

oznacz moderatorów
13 ODPOWIEDZI 13

mwmonety
#21 Demiurg#

 Tylko sprzedawcy muszą wszystko wysyłać o opłacać jak najszybciej ,allegro i firmy obsługujące przesyłki przeciągają oddanie każdej złotówki.

oznacz moderatorów

Auto_Partner_SA
#11 Animator#

Cześć,

również czekamy na zwrot z korekty InPost. Po kontakcie z InPostem zostało już to zgłoszone w Allegro i nadal cisza

oznacz moderatorów

pinsplash
#21 Demiurg#

@ePlatinum @Auto_Partner_SA  Tutaj "walka" na linii Sprzedajacy - Allegro trwała 4 miesiące...

https://spolecznosc.allegro.pl/t5/zaawansowani-sprzedawcy/korekta-faktury-allego-oraz-zwrot-%C5%9Bro...

Musicie się po prostu "dobijać" i regularnie przypominać.

ps. Czy przy płatnościach do allegro też można odpowiedzieć "proszę o cierpliwość" ?🤔

_______
BRÓSLI
oznacz moderatorów

ePlatinum
#9 Pomysłodawca#

Tez chętnie poprzeciagam im platnosci..

oznacz moderatorów

mdrogeria
#21 Demiurg#

ePlatinum wyślij przedsądowe wezwanie do zapłaty 

oznacz moderatorów

la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@ePlatinum wybacz, że to tyle trwa. Widzę, że jesteś z nami w kontakcie mailowym, dzisiejsza interwencja Konsultntki, z którą pisałeś powinna przyspieszyć sprawę, mam nadzieję, że Twój problem zostanie szybko rozwiązany.
@Auto_Partner_SA nie widzę wiadomości o takiej treści od Ciebie, jeżeli chodzi o InPost pisałeś do nas w sprawie niewysłanej przesyłki zwrotnej od Kupującego, ale ta sprawa została rozwiązana, była jeszcze rozmowa o korekcie faktur, ale w niej poprosiliśmy o więcej informacji, jednak nasza wiadomość pozostała bez odpowiedzi. Możesz napisać w jaki sposób zgłosiłeś to do Allegro?

   Monika
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów

Auto_Partner_SA
#11 Animator#

Wybacz, nie sprecyzowałam - dostaliśmy informację z InPostu, że korekta została zgłoszona do Allegro. 

oznacz moderatorów

la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@Auto_Partner_SA okej, dziękuję za informację! Dopytuję o tą korektę, gdy tylko otrzymam odpowiedź, dam znać! 

   Monika
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów

la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@Auto_Partner_SA ogromnie Cię przepraszam, że to tyle trwa. Zaszło nieporozumienie i weryfikowane były dane z innego konta przez co wydłużyła się komunikacja między nami. 
Czy możesz podać numery listów przewozowych, których miała dotyczyć ta korekta? Nie odnalazłam zgłoszenia od InPostu, ale będziemy mogli to zweryfikować po numerach przesyłek.  

   Monika
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów

ePlatinum
#9 Pomysłodawca#

Witaj, 

@la_nika 

sprawdź proszę czy coś się zmieniło w temacie. 

Na chwilę obecną rozliczonych zostało 26 z 74 przesyłek. 

Żenujące jest to jak długo to trwa. 

Allegro WSTYD!

oznacz moderatorów

la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@ePlatinum oczywiście wybacz, że to tyle trwa! Przesłałam wiadomość do odpowiedniego działu, gdy tylko otrzymam odpowiedź, wrócę tutaj.

   Monika
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów

la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@ePlatinum otrzymałam informację, że jesteśmy w stałym kontakcie z DPD i czekamy na poprawki z ich strony, gdy tylko będą zrobione, będziemy mogli rozliczyć korekty. Rozumiem, że to dla Ciebie niekomfortowa sytuacja i przepraszam, że tak długo czekasz.

   Monika
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów

ALCkow
#13 Ambasador#

Może temat ma 2 lata, ale problem nie znikł. Inpost, DPD i poczta polska dalej zwlekają ze zwrotem środków za uznane reklamacje na doliczenie opłat dodatkowych. Standard to 5 miesięcy od uznania reklamacji. Jeszcze trzeba pilnować liczbę zwrotów. Zawszę się mylą na swoją korzyść. 

oznacz moderatorów