anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Problem z kupjącym

Junek3
#8 Zapaleniec#

witam

kupujący zakupił u mnie dwa przedmioty , przesyłkę otrzymał ,... i po 7-miu dniach zgłasza brak jednego z przedmiotów z żądaniem dosłania rzekomo brakującego towaru , wystawia komentarz oczywiście negatywny i kłamliwy .Co w takiej sytuacji możemy zrobić ???

oznacz moderatorów
9 ODPOWIEDZI 9

xyz96
#21 Demiurg#

Możecie uznać jego reklamację i na własny koszt dosłać mu brakujący przedmiot, albo możecie odrzucić jego reklamację, a on może Wam założyć Dyskusję na Allegro, może też starać się o rekompensatę z Programu Ochrony Kupujących, albo może iść z tym do sądu.

oznacz moderatorów

Junek3
#8 Zapaleniec#

dlaczego mielibyśmy jeszcze raz wysyłać towar ??? tak dla świętego spokoju , bo kupujący ma więcej narzędzi do wymuszania od nas dodatków...

Odrzuciliśmy reklamację , po otrzymaniu komentarza zgłosiliśmy sprawę do Allegro coś jeszcze mozemy zrobić w celu bronienia dobrej opinii?

oznacz moderatorów

xyz96
#21 Demiurg#

Gdzie padło w mojej odpowiedzi, że musicie wysłać towar jeszcze raz?

Przeczytaj ze zrozumieniem;

Możecie uznać jego reklamację i na własny koszt dosłać mu brakujący przedmiot, albo możecie odrzucić jego reklamację, a on może Wam założyć Dyskusję na Allegro, może też starać się o rekompensatę z Programu Ochrony Kupujących, albo może iść z tym do sądu.

oznacz moderatorów

Junek3
#8 Zapaleniec#

Twoja odpowiedź była dla mnie zrozumiała , jednym z sugerowanych przez Ciebie rozwiązań było uznanie reklamacji i wysłanie brakującego przedmiotu , odrzuciłem reklamację kupującego , a ten bez założenia dyskusji na Allegro wystawił kłamliwy komentarz.

oznacz moderatorów

kostas11
#21 Demiurg#

A jesteś pewien że nie pomyliliście się przy pakowaniu, znam klientów którzy zamawiają i paczka leży w piwnicy kilka dni za względu na wirusa zanim otwierają 😄 więc czas 7 dni nic nie zmienia 😉 Sprawdź stany magazynowe i będziesz wiedział czy nie został w firmie 🙂  a jak jesteś pewien na 100 % że poszły dwa to odrzuć reklamację nie daj się szantażować !

________
Κώστας
oznacz moderatorów

Junek3
#8 Zapaleniec#

dokładnie tak zrobiłem , sprawdziłem stany magazynowe, kopię paragonu oraz opis przesyłki , wszystko to potwierdza moje przekonanie o właściwej przesyłce ale wkurza fakt ,że takie  typy mogą nas szantażować praktycznie bezkarnie

oznacz moderatorów

xyz96
#21 Demiurg#

Ile ważyły te dwa przedmioty i jaki ciężar ma przesyłka otrzymana przez kupującego? Warto to sprawdzić, zanim się kogoś zacznie nazywać "typem".

oznacz moderatorów

Junek3
#8 Zapaleniec#

prosiłem odbiorcę o zdjęcie opakowania z przesyłki , to w definitywny sposób zakończyłoby spór , to po pierwsze , po drugie w komentarzu podaje ,że po zgłoszeniu braków  przestałem odpowiadać na jego meile , co jest kłamstwem i na szczęście jest to udokumentowane naszą korespondencją , stąd tak odważna moja opinia o takiej osobie.

oznacz moderatorów

Client:79179573
#16 Inspirator#

@Junek3 

Możecie odrzucić żądanie kupującego i pogodzić się z blokadą sprzedaży na wszystkich swoich kontach oraz na kontach należących do członków Waszych rodzin, co niechybnie się stanie po tym, jak kupujący dostanie rekompensatę z Programu Ochrony Kupujących.

____________

Ty też masz dość CZARNEJ LISTY KUPUJĄCYCH? Poprzyj pomysł!

oznacz moderatorów