Problem z kupującym

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Mam problem z kupującym. Mianowicie podczas okresu "Black Week" mieliśmy mnóstwo zamówień, a czas wysyłki wydłużony. Po 3 dniach od zakupu, kupujący do nas zadzwonił i dosłownie [edycja] zaczął się rzucać, gdzie jego paczka. Nie pomogły tłumaczenia, że czas wysyłki jest wydłużony w związku z "Black Week", zażądał anulowania zamówienia i zwrotu pieniędzy. Zwrot zrobiony, pieniądze zwrócone. Niby wszystko ok, ale jednak nie, bo koleś oczywiście wystawił negatywa i założył dyskusję, gdzie wręcz "żądał" od Allegro ukarania sprzedawcy.
Mniejsza z tym, bo wszystko zrobiliśmy tak, jak chciał kupujący. Problem z tym, że dyskusje oznaczył jako nierozwiązaną, a to oznacza, że przez to stracimy SS. I teraz pytanie, co można zrobić z takim delikwentem? Bo to jawne działanie na szkodę firmy. Jakie kroki prawne można przeciwko niemu wystosować?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@monte1133 Pierwsze : pisaliście do Allegro? Drugie : czy ten czas wydłużony był opisany w aukcjach? Jeżeli był, a on założył dyskusję PO zwróceniu pieniędzy - to czyste pieniactwo i brak umiejetności czytania ze zrozumieniem. A nierozwiązana dyskusja to czysta złośliwość. Jest jakaś szansa... Nega nie usuniecie, niestety.
BRÓSLI

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Tak, czas wysyłki był ustawiony na każdej aukcji. Dyskusje założył PO otrzymaniu od nas pieniędzy zwrotnych. To zwykłe działanie na szkodę firmy, nic więcej.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@monte1133 IMHO art. 24 kc (czyli naruszenie dóbr osobistych), aczkolwiek najlepiej skonsultuj się z prawnikiem i wtedy poczęstuj delikwenta przedsądowym wezwaniem, co zapewne szybko ustawi go do pionu i sprawi, że już nie będzie taki cwany.
"złote myśli" xyz96: "Sprzedawcy zawsze byli, są i będą moimi wrogami na AG."😄
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@monte1133 Niestety nic z tym nie zrobisz. Klient ma prawo otworzyć Dyskusję i zamknąć ją nako nierozwiązaną. To wynika z regulaminu Allegro. Statusu Dyskusji Allegro nie zmieni. Coś musiało być nie tak, skoro Dyskusję otworzył. Może długo czekała na zwrot wpłaty. Negatywa możesz zgłosić do Allegro, ale jeśli nie narusza zasad, nie zostanie usunięty.

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Dostał zwrot gotówki w tym samym dniu, co zadzwonił. Nic nie było nie tak, to po prostu ten typ człowieka. Wredny i działający na szkodę innych. Nic poza tym. Trudno, spotka się z konsekwencjami prawnymi. Ja już mam dość takich cwaniaków.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@monte1133 Z jakiego powodu otworzył spór? Co tam napisał, co zarzucał? Czego chciał? Odpowiedz, tylko weź pod uwagę, że tutaj Moderacja ma wgląd w Dyskusję i może Cię skorygować.

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Jeśli zamówienie nie może zostać wysłane, proszę o zwrot pieniędzy przez Allegro Finanse lub przesłanie potwierdzenia przelewu.
zamówienie zostało anulowane zgodnie z rozmową telefoniczną, podczas której był Pan niemiły, agresywny oraz wulgarny.
Zwrot był zrobiony 4 grudnia.
Coś jeszcze? Chcesz jeszcze w jakiś sposób go bronić?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@monte1133 Niemiła obsługa jakiejś pani i zdaniem klienta brak towaru na stanie. Nie chciał czekać, anulował zamówienie, stracił czas. Można mu było wysłać wcześniej, jeśli to było dla niego pilne, a tak pozostał nierozwiązany spór i negatyw.

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Ty tak na poważnie?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Tak.

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Na przyszłość proponuje całą korespondencję z klientem prowadzić na Allegro. Ja jak mi klient dzwoni, że chce coś zmienić lub anulować zamówienie to zawsze proszę, żeby to zrobił przez Allegro (tak na wszelki wypadek).
Jeżeli Twoja wersja jest prawdziwa i nic nie pominąłeś (wybacz ale różne osoby tutaj piszą) to myślę, że spokojnie możesz próbować swoich sił w sądzie. Kwestia tego co będziesz chciał ugrać, odszkodowanie od klienta? Przemyśl czy warto aż tak się angażować.
Niestety w tym przypadku na pomoc Allegro nie masz co liczyć.