anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Problem z limitem w jednej przesyłce

MaroAluDom
#8 Zapaleniec#

Witam. Mam problem tego rodzaju, że pomimo ustawień limitu sztuk oraz wagi dla jednej przesyłki dla danego przewoźnika, klienci kupujący smartem, wybierają kilka sztuk przekraczając wagę bądź gabaryty. U mnie w pojawia się że mam to wysłać w jednej przesyłce. Pytanie dlaczego system to puszcza? I czy można coś z tym zrobić aby nie dopłacać do kolejnych paczek klienta.

Dziękuję za wszelkie informację. Pozdrawiam.

oznacz moderatorów
2 ODPOWIEDZI 2

mdrogeria
#21 Demiurg#

Ustwoć mniejszą ilość sztuk dla 1 przesyłki 

oznacz moderatorów

nat_not
Moderatorka
Moderatorka

@MaroAluDom Prawdopodobnie problem dotyczy zakupów w ofertach z różnymi cennikami. W tym przypadku liczba sztuk w paczce i dopłaty do kolejnej sztuki nie są brane pod uwagę. Sprawdź tutaj jak liczymy takie koszty.

   Natalia
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie!
oznacz moderatorów