Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Czy tylko ja mam taki problem
między 15,30 a 17 nie pobrało mi transakcji do zakładki sprzedane
co zrobić ?
Nie tylko ty.
Jak zwykle czekać.
Nowe już wchodzą, więc pewnie z czasem wejdą te z prawie godzinnej przerwy.
Dzięki
właśnie nowe wchodzą a tam dziura
znów są jakieś problemy
Rzeczywiście wczoraj występowały problemy z funkcjonowaniem Menadżera Sprzedaży, za co przepraszam. Aktualnie nasz zespół pracuje nad rozwiązaniem sprawy.
dziś od rana też problem występuje
Witam
cały wczorajszy wieczór od 17 do 23 MS nie pobierał danych do sekcji Sprzedane
Pomocy co robić ?
Też mamy ten problem - kilkadziesiąt transakcji rozstrzelone bez oznaczeń że opłacone trzeba wszystko szukać na mailu.
Czekać na pomoc ze strony allegro że to naprawią czy każdą transakcję weryfikować z osobna i szukać w mailu i płatnościach?
Na czacie dostałem odp że powinny NIEDŁUGO się pojawiać 🙂
Niektórych transakcji między 23:30-1:30 w ogóle nie widać w MS 😉
Najlepsze jest to że dzisiaj z rana też nie działa menedzer i jednych zapisuje , a innych nie , to jakaś celowa polityka bo tylko są wpłaty i formularze dostawy od tych co mają SMART, a ci co płaca za wysyłkę ich nie ma - zarówno tych co płacą za PACZKOMAT i DPD .
W zakładce "Transakcje" mam pobrane wszystkie zamówienia, ale bez formularzy sprzedaży / brak zaznaczeń, że opłacone.
W zakładce "zamówienia" wszystko wygląda ok więc przynajmniej można sobie szybko sprawdzić co zapłacone. W integracji z inPostem też wygląda, że ok więc można sobie poradzić.
Gorzej jak ma się kilkadziesiąt takich rozstrzelonych transakcji. Robota na 1-2 dni żeby to porządnie zrobić.
Pytanie z innej beczki. Jak można drukować zamówienia z zakładki "Zamówienia"? przecież to pierwsza podstawowa funkcjonalność powinna być dla takiej zakładki. Jak mama oddać listę zamówień na magazyn bez użycia innego zewnętrznego programu do zarządzania sprzedażą allegro 😐 ?
Niestety - nie pierwszy raz ms pada i trzeba sobie radzić - z zakładką "zamówienia" łatwiej to trochę idzie niż szukając w e-mailach formularzy.
Ja bym na Twoim miejscu porównał czy w transakcjach są wszystkie zakupy z "zamówionych" ( pewnie są ), wydrukował listę nadawczą i ręcznie z "zamówionych" zapisał co opłacone, co za pobraniem.
Od godziny 24:00 wskoczyło nam bardzo wiele nieopłaconych i nieprzypisanych do jednego kupującego zamówień w zakładce "Transakcje".
zauważyliśmy ze problem nie dotyczy zakładki "zamówienia" w tej zakładce wszystkie zamówienia są opłacone,.
czy ktoś sie tym zajmie?
@Navia_Sklep Tak, od wczoraj odnotowaliśmy problemy z funkcjonowaniem Menadżera Sprzedaży, za co przepraszam. Aktualnie nasz zespół pracuje nad rozwiązaniem sprawy.
Przyłączam się do problemu. W mnie nie widać, że transakcje zostały opłacone. Nie wiem, czy mogę realizować wysyłkę.
u mnie to samo, zapłacone transakcje a w MS nic nie widać ,
@tgrodzki niestety dziś ponownie są problemy, niebawem wszystko powinni wrócić do normy.