Problem z Menadżerem Sprzedaży
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Czy tylko ja mam taki problem
między 15,30 a 17 nie pobrało mi transakcji do zakładki sprzedane
co zrobić ?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Nie tylko ty.
Jak zwykle czekać.
Nowe już wchodzą, więc pewnie z czasem wejdą te z prawie godzinnej przerwy.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Dzięki
właśnie nowe wchodzą a tam dziura
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
znów są jakieś problemy
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Rzeczywiście wczoraj występowały problemy z funkcjonowaniem Menadżera Sprzedaży, za co przepraszam. Aktualnie nasz zespół pracuje nad rozwiązaniem sprawy.
Moderatorka
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
dziś od rana też problem występuje
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Witam
cały wczorajszy wieczór od 17 do 23 MS nie pobierał danych do sekcji Sprzedane
Pomocy co robić ?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Też mamy ten problem - kilkadziesiąt transakcji rozstrzelone bez oznaczeń że opłacone trzeba wszystko szukać na mailu.
Czekać na pomoc ze strony allegro że to naprawią czy każdą transakcję weryfikować z osobna i szukać w mailu i płatnościach?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Na czacie dostałem odp że powinny NIEDŁUGO się pojawiać 🙂
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Niektórych transakcji między 23:30-1:30 w ogóle nie widać w MS 😉
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Najlepsze jest to że dzisiaj z rana też nie działa menedzer i jednych zapisuje , a innych nie , to jakaś celowa polityka bo tylko są wpłaty i formularze dostawy od tych co mają SMART, a ci co płaca za wysyłkę ich nie ma - zarówno tych co płacą za PACZKOMAT i DPD .
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
W zakładce "Transakcje" mam pobrane wszystkie zamówienia, ale bez formularzy sprzedaży / brak zaznaczeń, że opłacone.
W zakładce "zamówienia" wszystko wygląda ok więc przynajmniej można sobie szybko sprawdzić co zapłacone. W integracji z inPostem też wygląda, że ok więc można sobie poradzić.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Gorzej jak ma się kilkadziesiąt takich rozstrzelonych transakcji. Robota na 1-2 dni żeby to porządnie zrobić.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Pytanie z innej beczki. Jak można drukować zamówienia z zakładki "Zamówienia"? przecież to pierwsza podstawowa funkcjonalność powinna być dla takiej zakładki. Jak mama oddać listę zamówień na magazyn bez użycia innego zewnętrznego programu do zarządzania sprzedażą allegro 😐 ?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Niestety - nie pierwszy raz ms pada i trzeba sobie radzić - z zakładką "zamówienia" łatwiej to trochę idzie niż szukając w e-mailach formularzy.
Ja bym na Twoim miejscu porównał czy w transakcjach są wszystkie zakupy z "zamówionych" ( pewnie są ), wydrukował listę nadawczą i ręcznie z "zamówionych" zapisał co opłacone, co za pobraniem.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Od godziny 24:00 wskoczyło nam bardzo wiele nieopłaconych i nieprzypisanych do jednego kupującego zamówień w zakładce "Transakcje".
zauważyliśmy ze problem nie dotyczy zakładki "zamówienia" w tej zakładce wszystkie zamówienia są opłacone,.
czy ktoś sie tym zajmie?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@Navia_Sklep Tak, od wczoraj odnotowaliśmy problemy z funkcjonowaniem Menadżera Sprzedaży, za co przepraszam. Aktualnie nasz zespół pracuje nad rozwiązaniem sprawy.
Moderatorka
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Przyłączam się do problemu. W mnie nie widać, że transakcje zostały opłacone. Nie wiem, czy mogę realizować wysyłkę.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
u mnie to samo, zapłacone transakcje a w MS nic nie widać ,
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@tgrodzki niestety dziś ponownie są problemy, niebawem wszystko powinni wrócić do normy.
Były Moderator
- « POPRZEDNIA
-
- 1
- 2
- NASTĘPNA »