anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Problem z Menadżerem Sprzedaży

jacaps
#9 Pomysłodawca#

Czy tylko ja mam taki problem

między 15,30 a 17 nie pobrało mi transakcji do zakładki sprzedane 

co zrobić ?

 

oznacz moderatorów
20 ODPOWIEDZI 20

annas14-firma
#16 Inspirator#

Nie tylko ty.

Jak zwykle czekać. 

Nowe już wchodzą, więc pewnie z czasem wejdą te z prawie godzinnej przerwy.

oznacz moderatorów

jacaps
#9 Pomysłodawca#

Dzięki 

właśnie nowe wchodzą a tam dziura 

 

oznacz moderatorów

jacaps
#9 Pomysłodawca#

znów są jakieś problemy 

oznacz moderatorów

_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

Rzeczywiście wczoraj występowały problemy z funkcjonowaniem Menadżera Sprzedaży, za co przepraszam. Aktualnie nasz zespół pracuje nad rozwiązaniem sprawy. 

   Ola
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie! 🙂
oznacz moderatorów

RAFMAR_PL
#9 Pomysłodawca#

dziś od rana też problem występuje

oznacz moderatorów

jacaps
#9 Pomysłodawca#

Witam 

cały wczorajszy wieczór od 17 do 23 MS nie pobierał danych do sekcji Sprzedane

Pomocy co robić ?

oznacz moderatorów

Basiaa27
#8 Zapaleniec#

Też mamy ten problem - kilkadziesiąt transakcji rozstrzelone bez oznaczeń że opłacone trzeba wszystko szukać na mailu. 

Czekać na pomoc ze strony allegro że to naprawią czy każdą transakcję weryfikować z osobna i szukać w mailu i płatnościach? 

oznacz moderatorów

jacaps
#9 Pomysłodawca#

Na czacie dostałem odp że powinny NIEDŁUGO się pojawiać 🙂

 

oznacz moderatorów

sl-aw-ek
#16 Inspirator#

Niektórych transakcji między 23:30-1:30 w ogóle nie widać w MS 😉

oznacz moderatorów

dare2
#7 Wielbiciel#

Najlepsze jest to że dzisiaj z rana też nie działa menedzer i jednych zapisuje , a innych nie , to jakaś celowa polityka bo tylko są wpłaty i formularze dostawy od tych co mają SMART, a ci co płaca za wysyłkę ich nie ma - zarówno tych co płacą za PACZKOMAT i DPD .

oznacz moderatorów

Xard86
#10 Popularyzator#

W zakładce "Transakcje" mam pobrane wszystkie zamówienia, ale bez formularzy sprzedaży / brak zaznaczeń, że opłacone.

W zakładce "zamówienia" wszystko wygląda ok więc przynajmniej można sobie szybko sprawdzić co zapłacone. W integracji z inPostem też wygląda, że ok więc można sobie poradzić.

oznacz moderatorów

Basiaa27
#8 Zapaleniec#

Gorzej jak ma się kilkadziesiąt takich rozstrzelonych transakcji. Robota na 1-2 dni żeby to porządnie zrobić. 

oznacz moderatorów

Basiaa27
#8 Zapaleniec#

Pytanie z innej beczki. Jak można drukować zamówienia z zakładki "Zamówienia"? przecież to pierwsza podstawowa funkcjonalność powinna być dla takiej zakładki. Jak mama oddać listę zamówień na magazyn bez użycia innego zewnętrznego programu do zarządzania sprzedażą allegro 😐 ?

oznacz moderatorów

Xard86
#10 Popularyzator#

Niestety - nie pierwszy raz ms pada i trzeba sobie radzić - z zakładką "zamówienia" łatwiej to trochę idzie niż szukając w e-mailach formularzy.

Ja bym na Twoim miejscu porównał czy w transakcjach są wszystkie zakupy z "zamówionych" ( pewnie są ), wydrukował listę nadawczą i ręcznie z "zamówionych" zapisał co opłacone, co za pobraniem.

oznacz moderatorów

Navia_Sklep
#7 Wielbiciel#

Od godziny 24:00 wskoczyło nam bardzo wiele nieopłaconych  i nieprzypisanych do jednego kupującego zamówień w zakładce "Transakcje".

zauważyliśmy ze problem nie dotyczy zakładki "zamówienia" w tej zakładce wszystkie zamówienia są opłacone,. 

czy ktoś sie tym zajmie?

 

oznacz moderatorów

_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@Navia_Sklep Tak, od wczoraj odnotowaliśmy problemy z funkcjonowaniem Menadżera Sprzedaży, za co przepraszam. Aktualnie nasz zespół pracuje nad rozwiązaniem sprawy. 

   Ola
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie! 🙂
oznacz moderatorów

tgrodzki
#8 Zapaleniec#

Przyłączam się do problemu. W mnie nie widać, że transakcje zostały opłacone. Nie wiem, czy mogę realizować wysyłkę.

oznacz moderatorów

smartagd
#7 Wielbiciel#

u mnie to samo, zapłacone transakcje a w MS nic nie widać ,

oznacz moderatorów

cloudcloud
Była Moderatorka
Była Moderatorka

@tgrodzki niestety dziś ponownie są problemy, niebawem wszystko powinni wrócić do normy.

   Klaudia
   Były Moderator
oznacz moderatorów