anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Problem z nadaniem przesyłek

Firma-Polmer
#11 Animator

Witam. Nie możemy skontaktować się z klientem w sprawie zamówienia.
Klient podał nr stacjonarny, który jest niedostępny, na meile nie odpowiada a my nie możemy nadać przesyłki do paczkomatu. Dodam, że statystyki w takim przypadku lecą na naszą niekorzyść.

Co możemy w takiej sytuacji zrobić??

Czy Allegro nie może w jakiś sposób weryfikować podawanych nr telefonu przy zamówieniu??

Tak jak to robi przewoźnik?? @ko_alka @la_nika @nat_not @_HolaOla_  

oznacz moderatorów
6 ODPOWIEDZI 6

pecela
#20 Guru ⭐⭐

Jak nie możesz nadać do paczkomatu, to wyślij pod adres. 

Ps. Numer stacjonarny to nie problem, kod odbioru w takim przypadku przyjdzie na maila.

oznacz moderatorów

Firma-Polmer
#11 Animator

Rozwiązanie wątpliwe. To klient zdecydował, że chce do paczkomatu, ot tak sobie nie można zmieniać sposobu wysyłki. Po za tym istnieje duże ryzyko, że przesyłka zostanie nieodebrana.

oznacz moderatorów

pecela
#20 Guru ⭐⭐

Myślałem, że się nie mieści do paczkomatu, dlatego nie możesz nadać.

 

oznacz moderatorów

la_nika
Moderatorka Allegro Gadane
Moderatorka Allegro Gadane

@Firma-Polmer podaj proszę numer zamówienia, o którym piszesz. 

   Monika
   Moderatorka
oznacz moderatorów

Firma-Polmer
#11 Animator
457ae1e0-c17c-11ed-9100-b35b03ac6512
oznacz moderatorów

Firma-Polmer
#11 Animator

Klient właśnie się odezwał i podał nr telefonu komórkowego, także sytuacja już została wyjaśniona. Ale na przyszłość warto by było wprowadzić jakiś system pilnujący takich sytuacji z poziomu Allegro (przy zamówieniu). Pozdrawiam 

oznacz moderatorów