Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam. Nie możemy skontaktować się z klientem w sprawie zamówienia.
Klient podał nr stacjonarny, który jest niedostępny, na meile nie odpowiada a my nie możemy nadać przesyłki do paczkomatu. Dodam, że statystyki w takim przypadku lecą na naszą niekorzyść.
Co możemy w takiej sytuacji zrobić??
Czy Allegro nie może w jakiś sposób weryfikować podawanych nr telefonu przy zamówieniu??
Tak jak to robi przewoźnik?? @ko_alka @la_nika @nat_not @_HolaOla_
Jak nie możesz nadać do paczkomatu, to wyślij pod adres.
Ps. Numer stacjonarny to nie problem, kod odbioru w takim przypadku przyjdzie na maila.
Rozwiązanie wątpliwe. To klient zdecydował, że chce do paczkomatu, ot tak sobie nie można zmieniać sposobu wysyłki. Po za tym istnieje duże ryzyko, że przesyłka zostanie nieodebrana.
Myślałem, że się nie mieści do paczkomatu, dlatego nie możesz nadać.
@Firma-Polmer podaj proszę numer zamówienia, o którym piszesz.
Klient właśnie się odezwał i podał nr telefonu komórkowego, także sytuacja już została wyjaśniona. Ale na przyszłość warto by było wprowadzić jakiś system pilnujący takich sytuacji z poziomu Allegro (przy zamówieniu). Pozdrawiam