anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Problem z nadaniem przesyłek

Firma-Polmer
#11 Animator#

Witam. Nie możemy skontaktować się z klientem w sprawie zamówienia.
Klient podał nr stacjonarny, który jest niedostępny, na meile nie odpowiada a my nie możemy nadać przesyłki do paczkomatu. Dodam, że statystyki w takim przypadku lecą na naszą niekorzyść.

Co możemy w takiej sytuacji zrobić??

Czy Allegro nie może w jakiś sposób weryfikować podawanych nr telefonu przy zamówieniu??

Tak jak to robi przewoźnik?? @ko_alka @la_nika @nat_not @_HolaOla_  

oznacz moderatorów
6 ODPOWIEDZI 6

pecela
#17 Koryfeusz#

Jak nie możesz nadać do paczkomatu, to wyślij pod adres. 

Ps. Numer stacjonarny to nie problem, kod odbioru w takim przypadku przyjdzie na maila.

oznacz moderatorów

Firma-Polmer
#11 Animator#

Rozwiązanie wątpliwe. To klient zdecydował, że chce do paczkomatu, ot tak sobie nie można zmieniać sposobu wysyłki. Po za tym istnieje duże ryzyko, że przesyłka zostanie nieodebrana.

oznacz moderatorów

pecela
#17 Koryfeusz#

Myślałem, że się nie mieści do paczkomatu, dlatego nie możesz nadać.

 

oznacz moderatorów

la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@Firma-Polmer podaj proszę numer zamówienia, o którym piszesz. 

   Monika
   Moderatorka

   Jak dostawa na czas - to Allegro!
   Wybieraj spośród tysięcy produktów i zamawiaj z dostawą przed Świętami.
oznacz moderatorów

Firma-Polmer
#11 Animator#
457ae1e0-c17c-11ed-9100-b35b03ac6512
oznacz moderatorów

Firma-Polmer
#11 Animator#

Klient właśnie się odezwał i podał nr telefonu komórkowego, także sytuacja już została wyjaśniona. Ale na przyszłość warto by było wprowadzić jakiś system pilnujący takich sytuacji z poziomu Allegro (przy zamówieniu). Pozdrawiam 

oznacz moderatorów