anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Problem z nadawaniem przesyłek do punktów DPD Pickup

MAMY ROZWIĄZANIE!
KADUART
#8 Zapaleniec#

Witam, mam problem z nadawaniem przesyłek (etykiet) do punktów DPD Pickup. Gdy generuje etykietę przez narzędzie ,,Wysyłam z Allegro" do punktów DPD Pickup, po wygenerowaniu etykiety w polu adres do doręczenia generuje się prywatny adres klienta a nie adres punktu DPD, do którego klient zamówił paczkę. 

Czy przesyłki z taką ,,niepoprawną" etykietą zostaną dostarczone do punktu odbioru? Jak rozwiązać ten problem ? 

Pare dni temu etykiety generowały się normalnie z adresem punktu. 

Proszę o pomoc i odpowiedź, czy jest to tylko mój problem, czy są to jakieś nowe zmiany w etykietach? 

Pozdrawiam  @ko_alka @la_nika @nat_not @_HolaOla_  

oznacz moderatorów
13 ODPOWIEDZI 13
ko_alka
Była Moderatorka
Była Moderatorka

@KADUART Cześć, czy mogę Cię prosić o numer przykładowego zamówienia? Skonsultuję tę sprawę. 

oznacz moderatorów
KADUART
#8 Zapaleniec#

4ac68430-b67b-11ed-96e3-ed7d5c9f46d7

oznacz moderatorów
ko_alka
Była Moderatorka
Była Moderatorka

@KADUART Dziękuję bardzo, wrócę do Ciebie z odpowiedzią. 🙂 

oznacz moderatorów
KADUART
#8 Zapaleniec#

Dziękuję bardzo, czekam zatem na odpowiedź. Wiem już, że to nie tylko mój problem. 🙂 

oznacz moderatorów
ko_alka
Była Moderatorka
Była Moderatorka

@KADUART Wyjaśniamy tę sprawę z DPD, ponieważ z naszej strony nic się nie zmieniło, a dane są przekazywane do Przewoźnika w taki sam sposób, jak dotychczas. 

Teoretycznie kurier w swoim urządzeniu ma adres DPD PICKUP, zatem paczki powinny być prawidłowo doręczone, ale na ten moment nie możemy tego potwierdzić na 100%. 

oznacz moderatorów
mikeza
#21 Demiurg#

do tej pory na etykiecie adresowej drukował się adres punktu odbioru, oczywiście jeśli klient wybrał opcję  DPD pick up.  Od wczoraj zauważyłem, ze zamiast adresu punktu drukowany jest adres domowy odbiorcy. Czy to jakieś celowe działanie ? dla mnie lekko niezrozumiałe i powodujące zamieszanie. Czy ktoś coś wie na ten temat ?

______________________________________
Dobra rada zaczyna się od milczenia
oznacz moderatorów
mikeza
#21 Demiurg#

dla mnie to trochę dziwne, w dobie RODO kropkuje się imię i nazwisko adresata, a zamiast adresu punktu DPD podaje się pełny adres zamieszkania kupującego ? w jakim celu, skoro wybrał punkt odbioru ?

______________________________________
Dobra rada zaczyna się od milczenia
oznacz moderatorów
mikeza
#21 Demiurg#

@ko_alka @la_nika @nat_not @_HolaOla_  czy moderacja coś wie na temat tej zmiany ? dodam, ze przesyłki normalnie nadawane poprzez WZA, wszystko po staremu. moze się czepiam, ale zastanawiam się w jaki sposób kurier ma doręczyć paczki do punktu, skoro ma domowy adres kupującego na etykiecie. I po co ten adres, skoro odbiór jest z punktu ? to dla mnie niezrozumiałe. to tak jakby wysłać do paczkomatu i podać adres domowy odbiorcy, nie ma to sensu żadnego.

______________________________________
Dobra rada zaczyna się od milczenia
oznacz moderatorów
la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@mikeza połączyłam te dwa wątki, ponieważ dotyczą tego samego tematu. 

@KADUART @mikeza DPD potwierdziło ten problem i pracują już nad jego rozwiązaniem. Niepoprawne etykiety nie generują się dla wszystkich przesyłek. Wygenerowane błędnie etykiety będą poprawiane po stronie przewoźnika tak aby wszystkie trafiły do właściwych punktów odbiorczych.
Mogą trafić się pojedyncze przypadki, w których kurier się pomyli, ale to powinny być wyjątki, jeśli się trafi, prosimy składać reklamację do DPD. 

   Monika
   Moderatorka

   Jak dostawa na czas - to Allegro!
   Wybieraj spośród tysięcy produktów i zamawiaj z dostawą przed Świętami.
oznacz moderatorów
mikeza
#21 Demiurg#

ok, nie zauważyłem wcześniejszego wątku. Miejmy nadzieję, że paczki dotrą na miejsce. to wygląda, jakby ta zmiana została wprowadzona wczoraj, bo do końca lutego, było wszystko po staremu.

______________________________________
Dobra rada zaczyna się od milczenia
oznacz moderatorów
VectorOnLine
#8 Zapaleniec#

Witam serdecznie.

Mam dokładnie ten sam problem. Czy coś udało się ustalić w tej kwestii? Kiedy etykiety będą poprawnie drukowane??

Dzwoniłem na infolinie DPD i powiedzieli mi, że problem leży po stronie Allegro. 

oznacz moderatorów
mikeza
#21 Demiurg#

we wtorek i środę drukowało mi błędnie, ale dzisiaj było już ok.

______________________________________
Dobra rada zaczyna się od milczenia
oznacz moderatorów
VectorOnLine
#8 Zapaleniec#

Ok, już działa. Dziękuję za pomoc.

oznacz moderatorów