Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Jak w temacie. Kupujący wystawił komentarz za wadę produktu, nie zgłaszając problemu.
Sprawę wyjaśniłem z nawiązką na korzyść klienta, kupujący (niezarejestrowany) zadowolony, zgodził się na anulowanie komentarza.
Niestety okazuje się, że kupujący nie kliknął linku/przycisku w otrzymanym mailu i go usunął. Po rozmowie telefonicznej stwierdzam, że nie ma złej woli i chce sprawę wyjaśnić. W allegro nie ma możliwości ponownego wysłania maila. Niezarejestrowany kupujący "Clien:xxxxxxxx" nie ma raczej możliwości zalogować się do konta i z jego poziomu usunąć komentarz .... Z rozmowy stwierdzam, że nie jest "biegłym informatykiem" i trochę trudno wytłumaczyć jak odnaleźć maila ....
Sprawa wyjaśniona, a komentarz negatywny .... Jest jakieś wyjście, sprawę zgłosiłem do Allegro, ale może ktoś, coś wie na ten temat.
@rolkwiat_pl Nie Ty, tylko kupujący powinien napisać do Allegro prośbę o usunięcie przez ten formularz; https://allegro.pl/pomoc/kontakt?kategoria=1aab3926-a59f-4f0a-b91a-ab3d4e469201&subjectId=0cf36533-0... Gdy poprosi, usuną.
Client to użytkownik zarejestrowany, tylko nie wybrał sobie własnego loginu. Ma konto i może się logować.
ok dzięki za info