anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Dziwny klient

Blue-Petite
#9 Pomysłodawca#

Klient zgłasza po kilku dniach, że nie otrzymał przesyłki. Sugeruje kontakt z poczta, bo to przesyłka polecona, ale klient odpisuje, że mam to załatwić jutro, albo zwrot pieniędzy, bo potrzebuje na już.

na drugi dzień dzwonię na pocztę- przesyłka zostanie dostarczona dzisiaj. Odpisuję, że będzie dzisiaj. Po kilku godzinach odpowiedz - jest przesyłka, ale brakuje jednej rzeczy, ale nie chce się już denerwować i robić zadymy, dziekuje. 
podpisuje grzecznie, że sprawdzamy podwójnie, bo i wzór i ilość, że jeżeli nie ma, to może zaginęła w drodze. 
Pani odpisała, że ona odebrała i nie słyszała, żeby przewoźnik zabierał rzeczy z przesyłek, że ma nauczkę, by u nas nie kupować..., i że dziękuje.

 

co zrobić z takim klientem? Przyjąć do wiadomości, ze się „obraził”, czy drążyć temat, czego nie ma w przesyłce? 
nie udowodnię, że było 6 a nie 5 jak wspomina.

 

oznacz moderatorów
11 ODPOWIEDZI 11

kostas11
#21 Demiurg#

@Blue-Petite olać i zapomnieć 😄

________
Κώστας
oznacz moderatorów

xyz96
#21 Demiurg#

@Blue-Petite Z doświadczenia wiem, że mało kto pisze tu całą prawdę. Trzeba by wysłuchać wersji klienta, aby móc to ocenić. Nic z takim klientem nie zrobisz, nic nie możesz zrobić. Jedynie możesz przyjąć reklamację i ją uznać. Za opóźnienia poczty Ty odpowiadasz względem klienta, tak samo za ewentualne braki w przesyłce.

oznacz moderatorów

Blue-Petite
#9 Pomysłodawca#

nie pisze prawdy, czyli kłamie. Trochę bez sensu, bo to mija się z rozsądkiem.

oznacz moderatorów

Blue-Petite
#9 Pomysłodawca#

Daj spokój, jak mogę odpowiadać za opóźnienia przewoźnika, którego klient wybrał sam. Mam stanąć z bacikiem i ich poganiać? A może wskoczyć do bryki i rozwieść zamowienia. To jest chore. Dobrze, ze nie muszę lecieć do klienta i dywanu dla przesyłki rozwijać, żeby pantofelków nie zamroczył przy furtce....

moge reklamować, ale nie odpowiadam za czyjaś pracę. Nie ma co szerzyć dziwnych teorii. 

 

oznacz moderatorów

xyz96
#21 Demiurg#

@Blue-Petite Nie znasz zasad. Odpowiadasz za opóźnienia przewoźnika, którego klient wybrał spośród przez Ciebie udostępnionych. Poszukaj w necie, a gdy nie znajdziesz, ja Ci znajdę. Żadne Twoje kpiny tego nie zmienią.

oznacz moderatorów

konto zamknięte
Nie dotyczy

@xyz96 dlaczego przepisy prawa konsumenckiego nazywasz "zasadami"? Czy może "zasadami" nazywasz swoje interpretacje tych przepisów?

oznacz moderatorów

Client:79179573
#16 Inspirator#

@konto zamknięte napisała: "dlaczego przepisy prawa konsumenckiego nazywasz "zasadami"?"

To może mieć jakiś związek z tym, że "Ustawa określa prawa przysługujące konsumentowi, w szczególności: 2) zasady i tryb zawierania z konsumentem umowy na odległość i poza lokalem przedsiębiorstwa;"

____________

Ty też masz dość CZARNEJ LISTY KUPUJĄCYCH? Poprzyj pomysł!

oznacz moderatorów

ZibiK30
#18 Luminarz#

@Blue-PetiteMożesz poprosić o więcej szczegółów dotyczących niezgodności z zamawianym towarem i próbować to jakoś rozwiązać dla zachowania dobrego wrażenia i dla własnego spokoju 😉

Inną sprawą to mam wrażenie że w ciągu ostatnich 3 dni już się pojawiła niemal identyczne stwierdzenie co u Ciebie 😉

"...Pani odpisała, że ona odebrała i nie słyszała, żeby przewoźnik zabierał rzeczy z przesyłek, że ma nauczkę, by u nas nie kupować..., i że dziękuje. ..."

Opinia na Allegro może być śmieszna ciekawa lub druzgocąca


Link do pomocy Allegro Kliknij i napisz

oznacz moderatorów

LEW433
#21 Demiurg#

@ZibiK30 Czyli ktoś kręci!!

oznacz moderatorów

ZibiK30
#18 Luminarz#

No tam o ile pamiętam było o przesyłce, że ktoś prosił aby sprawdzić dobrze bo kurierzy coś tam i była bardzo podobna odp od Pani która pracuje w jakiejś firmie kurierskiej 😉

Opinia na Allegro może być śmieszna ciekawa lub druzgocąca


Link do pomocy Allegro Kliknij i napisz

oznacz moderatorów

Blue-Petite
#9 Pomysłodawca#

A to ciekawe, czy to ten sam kupujący....

oznacz moderatorów