anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Problem z negatywnym komentarzem.

rolkwiat_pl
#7 Wielbiciel#

Jak w temacie. Kupujący wystawił komentarz za wadę produktu, nie zgłaszając problemu.

Sprawę wyjaśniłem z nawiązką na korzyść klienta, kupujący (niezarejestrowany) zadowolony, zgodził się na anulowanie komentarza.

Niestety okazuje się, że kupujący nie kliknął linku/przycisku w otrzymanym mailu i go usunął. Po rozmowie telefonicznej stwierdzam, że nie ma złej woli i chce sprawę wyjaśnić. W allegro nie ma możliwości ponownego wysłania maila. Niezarejestrowany kupujący "Clien:xxxxxxxx" nie ma raczej możliwości zalogować się do konta i z jego poziomu usunąć komentarz .... Z rozmowy stwierdzam, że nie jest "biegłym informatykiem" i trochę trudno wytłumaczyć jak odnaleźć maila ....

Sprawa wyjaśniona, a komentarz negatywny .... Jest jakieś wyjście, sprawę zgłosiłem do Allegro, ale może ktoś, coś wie na ten temat.

oznacz moderatorów
2 ODPOWIEDZI 2

xyz96
#21 Demiurg#

@rolkwiat_pl Nie Ty, tylko kupujący powinien napisać do Allegro prośbę o usunięcie przez ten formularz; https://allegro.pl/pomoc/kontakt?kategoria=1aab3926-a59f-4f0a-b91a-ab3d4e469201&subjectId=0cf36533-0... Gdy poprosi, usuną.

Client to użytkownik zarejestrowany, tylko nie wybrał sobie własnego loginu. Ma konto i może się logować.

oznacz moderatorów

rolkwiat_pl
#7 Wielbiciel#

ok dzięki za info

oznacz moderatorów