Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam serdecznie,
Mam problem z usługą odbioru w punkcie u dostawcy. Ustawiłem punkt obioru, widać go w informacjach o sprzedającym. W momencie gdy ktoś chce kupić i odebrać osobiście oczywiście jest możliwość wyboru odbioru osobistego - z tym że zamiast przekierować z automatu na punkt pojawia się mapa i ktoś ma tam wpisać mój adres? Na moim innym koncie na którym już jakiś czas handluje z automatu wyskakuje adres odbioru. To jest nowe konto - próbowałem przetestować czy wszystko działa zanim powrzucam oferty. Na nowym koncie nie mam jeszcze ani jednej sprzedaży - czy to w tym tkwi problem?
A uzupełniłeś tu https://allegro.pl/moje-allegro/sprzedaz/punkty-odbioru
Tak, tak, od tego zacząłem. Jest uzupełniony pełny adres.
a nie dodałeś tam kilku punktów ?
Przecież mam tak samo ustawione i działa 🙂
Nawet w pomocy jest
Wystarczą dwa proste kroki:
No właśnie zrobiłem dokładnie w ten sposób. Na moim pierwszym koncie nie było problemu żadnego. Dodałem 1 punkt odbioru, uzupełniłem dane. W cenniku dostaw dodałem podpunkt odbiór osobisty w miejscu sprzedawcy i... nic. Nie działa.
@cloudcloud @_HolaOla_ @msniezek zerknijcie w ustawienia konta @e-usmiech co nie tak z tym odbiorem ?
@e-usmiech Mi to wygląda na jakiś błąd. U ciebie i u kilku sprawdzonych przeze mnie sprzedawców nie da się wybrać odbioru osobistego. Pokazuje się mapa i niczego nie można zaznaczyć.
@e-usmiech Skonsultuję tę sprawę z właściwym zespołem i wrócę do Ciebie z odpowiedzią, ale poproszę o chwilę cierpliwości.
Witam @_HolaOla_ coś się ruszyło w temacie?
@Tormedica Przepraszam, ale niestety jeszcze nie. Nasz zespół techniczny sprawdza tę sytuację, ale nie dostałam jeszcze odpowiedzi, co może być przyczyną. Osobiście kontaktuję się w Twojej sprawie, więc jak tylko otrzymam jakiekolwiek informacje, wrócę do Ciebie z wiadomością.
@e-usmiech @Tormedica Otrzymałam informacje z działu technicznego, że Twój adres (adres do wysyłki), a nie adres punktu odbioru, podstawia się automatycznie i w tej kwestii wszystko zadziałało prawidłowo.
Więc jeśli uważasz, że problem jest nadal aktualny, prześlij mi proszę zrzuty ekranu tej sytuacji na spolecznosc@allegro.pl.
Napisałem maila wraz ze zrzutami ekranu.
@Tormedica @e-usmiech Dzięki, dostałam maila i konsultuję Twoją sprawę. Jak tylko otrzymam odpowiedź, od razu wrócę do Ciebie z informacjami w tym temacie.
@Tormedica @e-usmiech Podczas wybierania punktu odbioru osobistego, mapa najpierw pokazuje lokalizację urządzenia, z którego korzysta kupujący. Najlepiej działa to jeśli urządzeniu jest włączona lokalizacja. Wystarczy, że kupujący oddali mapkę i pokazuje mu się normalnie, czerwona ikonka paczki, która określa punkt odbioru. Po kliknięciu na nią w lewym górnym rogu pokazuje się adres punktu:
@_HolaOla_ Udało mi się dojść do tego już kilka dni temu. Trzeba oddalić mapę, wtedy zobaczymy punkt odbioru, ale aby go zaznaczyć, należy ponownie mapę przybliżyć, aż zmieni się ikona. Kliknięcie przed ponownym przybliżeniem nie powoduje wskazania adresu. To działa fatalnie i wprowadza w błąd, także w przypadku pozostałych sprzedawców udostępniających odbiór osobisty.
Tak, rozumiem, widziałem ten punkt i faktycznie można na niego kliknąć. Z tym że na koncie które aktualnie funkcjonuje adres punktu odbioru jest "narzucony" automatycznie - taki jest podany w punkcie odbioru. Dlaczego na jednym koncie jest tak a na drugim inaczej?
@Tormedica Sprawdź proszę, czy na koncie @e-usmiech, po zaznaczeniu punktu odbioru w dalszym ciągu nie pokazuje się dokładny adres, tak jak w przypadku konta Tormedica:
Jeśli nie, to jest to spowodowane wyłącznie lokalizacją. Na koncie Tormedica punkt odbioru jest 10 m od obecnej lokalizacji Kupującego, natomiast w przypadku zamówienia z konta e-uśmiech jest więcej.
Witam, mam podobny problem z opcją odbiór w punkcie sprzedającego. Otóż zrobiłem wszystko zgodnie z instrukcją, dodałem punkt, zaktualizowałem wszystkie cenniki dostaw i teoretycznie wszystko wygląda prawidłowo tj. z ofercie w zakładce Dostawa i Płatności w punktach odbioru jest widoczny podany przeze mnie punkt odbioru natomiast podczas dokonywania zakupów kupujący nie ma możliwości zaznaczyć odbioru osobistego. Otóż jak np. kupuje ode mnie ktoś kto ma domyślny adres wysyłki dajmy na to Gdańsk (a ja jestem okolice Łodzi) , to po dodaniu do koszyka już nie widzi opcji odbioru osobistego w punkcie. A jak np. zmieni swój adres domyślny na tą samą miejscowość w której mam punkt odbioru tj. na Aleksandrów Łódzki, to już mu się wyświetla ta opcja. Czemu tak się dzieje ?
Dodam, że sam próbowałem coś od siebie kupić z konta żony. Wrzuciłem produkt do koszyka i niestety nie widzę opcji odbiór osobisty w punkcie sprzedawcy. Wiem, że Klikając w link "ZOBACZ WSZYSTKIE NA MAPIE" i odpowiednio oddalając mapę i przesuwając ją w kierunku lokalizacji gdzie jest miejsce punktu odbioru to pojawi mi się czerwona ikona którą jak kliknę to wybierze mi się punkt odbioru osobistego natomiast to rozwiązanie, moim zdaniem, jest bez sensu. Bo skorzystać z niego będą mogły osoby, które mniej więcej znają topografię okolicy i będą znali +- lokalizację odbioru osobistego.
Jak ktoś np. będzie z Gdańska i chciałbym wybrać odbiór osobisty u mnie bo np. ktoś będzie przejazdem, czy dajmy na to rodzice mieszkają, to już takiej opcji nie ma a znalezienie na mapie, poprzez oddalanie i przesuwanie graniczy z cudem. Czy to tak być powinno ?
Czy da się gdzieś włączyć na "stałę" żeby bez względu na domyślny adres miejsca dostawy, punkt odbioru u sprzedawcy był aktywny ?
pozdrawiam,
Artur Romanowski
Witam serdecznie - podbijam temat po długim czasie - bowiem temat widzę nierozwiązany, a mam podobny problem. Mimo ustawienia punktu odbioru osobistego i zaznaczenia opcji w cennikach dostaw, opcja ta "znika" przy próbie złożenia zamówienia i wyboru dostawy.
Rozumiem geotargetowanie i podpowiadanie bliskich rozwiązań, ale jeśli klient jest z np. Gdańska, ale chce osobiście odebrać towar w Krakowie to już jego indywidualna sprawa, a brak tej opcji to uniemożliwia.
Jakieś rozwiązanie jest dostępne?