anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Problem z odbiorem paczek Allegro One Box DPD

eKAJA
#7 Wielbiciel

Dzień dobry, 
prosimy o interwencję i wyjaśnienie jak wygląda współpraca Allegro z DPD.

Nie mamy podpisanej umowy własnej z DPD (ze względu na liczne problemy z przesyłkami w przeszłości), ale korzystamy z Allegro Delivery, co de facto zmusza nas do współpracy z tym przewoźnikiem. W końcu włączając do cennika "Dostawę do automatów i punktów" w ramach Allegro Delivery, nie mamy możliwości rezygnacji z dostawy do DPD One Box. 

Tymczasem, mamy powtarzający się problem z podjazdem tego (i tylko tego) kuriera. Mimo zlecania podjazdów kurier nie przyjeżdża i nie odbiera paczek w terminie, co powoduje, że musimy "wciskać" paczki kurierowi przywożącemu przesyłki nadane do nas (o 8:00 rano, dnia następnego). To powoduje, że deklarowany przez nas czas wysyłki (1 dzień) mija. 

Skoro płacimy za każdy zlecony podjazd, oczekujemy rzetelnej współpracy. To my jesteśmy narażeni na obniżenie statystyk i rozliczenia za opóźnienia. Tracimy wiarygodność wobec klientów mimo że przyczyna leży po stronie przewoźnika narzuconego przez Allegro.

Liczymy na szybkie rozwiązanie sprawy, ponieważ obecny stan rzeczy stawia nas w sytuacji bez wyjścia.



 

oznacz moderatorów
3 ODPOWIEDZI 3

_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@eKAJA czy możesz podać mi jakieś przykładowe numery przesyłek lub podjazdów, które nie zostały zrealizowane? 

   Ola
   Moderatorka
oznacz moderatorów

eKAJA
#7 Wielbiciel

Przesyłka z wczoraj: 

paczka_A002NHT546.png

oznacz moderatorów

_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@eKAJA dziękuję, prosiłam już zespół o interwencję w sprawie Twoich podjazdów. 

   Ola
   Moderatorka
oznacz moderatorów