Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Dzień dobry,
prosimy o interwencję i wyjaśnienie jak wygląda współpraca Allegro z DPD.
Nie mamy podpisanej umowy własnej z DPD (ze względu na liczne problemy z przesyłkami w przeszłości), ale korzystamy z Allegro Delivery, co de facto zmusza nas do współpracy z tym przewoźnikiem. W końcu włączając do cennika "Dostawę do automatów i punktów" w ramach Allegro Delivery, nie mamy możliwości rezygnacji z dostawy do DPD One Box.
Tymczasem, mamy powtarzający się problem z podjazdem tego (i tylko tego) kuriera. Mimo zlecania podjazdów kurier nie przyjeżdża i nie odbiera paczek w terminie, co powoduje, że musimy "wciskać" paczki kurierowi przywożącemu przesyłki nadane do nas (o 8:00 rano, dnia następnego). To powoduje, że deklarowany przez nas czas wysyłki (1 dzień) mija.
Skoro płacimy za każdy zlecony podjazd, oczekujemy rzetelnej współpracy. To my jesteśmy narażeni na obniżenie statystyk i rozliczenia za opóźnienia. Tracimy wiarygodność wobec klientów mimo że przyczyna leży po stronie przewoźnika narzuconego przez Allegro.
Liczymy na szybkie rozwiązanie sprawy, ponieważ obecny stan rzeczy stawia nas w sytuacji bez wyjścia.
@eKAJA czy możesz podać mi jakieś przykładowe numery przesyłek lub podjazdów, które nie zostały zrealizowane?
Przesyłka z wczoraj:
@eKAJA dziękuję, prosiłam już zespół o interwencję w sprawie Twoich podjazdów.