Problem z płatnością klienta.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Mam taką sytuację Allegro anulowało klientce część zakupów i te pozostałe już nie podchodzą pod darmową wysyłkę. Teraz klientka się obudziła i nagle chce opłacić anulowane zakupy na konto i tu zastanawiam się czy nie wynikną jakieś problemy jeśli wpłata będzie poza pay-u bo już mi sugerowała że może część rzeczy wrócić do mnie z powodu reklamacji. Czy iść klientce na rękę i niech sobie zrobi tą wpłatę na konto??
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@kumka24 jeśłi kupująca wpłaci na konto - system alllegro nie bedzie widział wpłaty i nie wyślesz tego zamówienia w ramach allegro bedziesz to musiał zrobić we własnym zakresie wiec pewnie koszt dostawy bedzie większy
Najprostsze rozwiązanie: niech kupująca anuluje cały zakup i zrobi go ponownie płacąc prze allegro finanse
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Chodzi mi bardziej o to że klientka opłaciła część zakupów pozostałe Allegro jej anulowało i za te anulowane chce zrobić wpłatę na konto.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@kumka24 jeśłi wpłaci na konto nadal allegro nie bedzie widzialo płatności i darmowa smart wysyłka sie nie pojawi.
Wiec albo klientka bedzie musiała zaplacić koszt dostawy albo Wy bedziecie musieli go ponieść
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
W systemie tak się nie da. Anulować całość i kupić od nowa najlepiej.